Dołącz do najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce

Udostępnij artykuł

MOYA to najbardziej dynamiczna pod względem rozwoju sieć stacji paliw, działająca w całej Polsce. Znaczną część z ponad 170 funkcjonujących placówek stanowią stacje Partnerskie. To świadczy o wysokim zaufaniu właścicieli stacji niezależnych oraz o atrakcyjności naszej oferty franczyzowej.

Operatorem sieci MOYA jest polska spółka Anwim S.A. – jedna z największych niezależnych firm sektora paliwowego w kraju, z ponad 25 letnim doświadczeniem w hurtowej sprzedaży oraz dystrybucji paliw płynnych. Jednym z głównych atutów firmy Anwim jest niezawodny system zaopatrzenia i logistyki, pozwalający na korzystanie z całej infrastruktury krajowych dostawców paliw.

Rok 2018 sieć MOYA rozpoczęła z ilością ponad 170 działających stacji, a każdego miesiąca przybywają kolejne. Plany ekspansji zakładają otwarcie 250 obiektów do końca roku 2019, z czego 50 będzie stacjami własnymi spółki Anwim S.A.

Naszym Partnerom zapewniamy indywidualne zasady współpracy dopasowane do oczekiwań i możliwości obu stron oraz mocne wsparcie w prowadzeniu biznesu zarówno w formie finansowania części inwestycji, jak i szeroko pojętym doradztwie.

WSPARCIE DLA PARTNERÓW
DORADZTWO
Każda stacja w sieci MOYA ma własnego opiekuna: Kierownika Operacyjnego Regionu.   KOR-owie regularnie odwiedzają stacje, omawiają problemy i wskazują rozwiązania. Ich zadaniem jest wsparcie i doradztwo przy rekrutacji nowych pracowników, doborze dostawców, czy prowadzeniu rozmów z kontrahentami. Pozwala to na ograniczenie zbędnych wydatków i podnoszenie rentowności stacji.

RABATY CENTRALNE I DEDYKOWANA PLATFORMA ZAKUPOWA
Dział Projektów i Zakupów Centralnych negocjuje dla Partnerów sieci MOYA najkorzystniejsze warunki umów z dostawami produktów i usług. Dzięki umowom centralnym Partnerzy korzystają m.in. z preferencyjnych cen zakupu energii elektrycznej, zakupu lub modernizacji infrastruktury stacyjnej, czy obniżonych prowizji pobieranych od płatności kartą.  Platforma zakupowa stworzona wraz z głównym dostawcą asortymentu sklepowego pozwala zamawiać produkty do sprzedaży oraz materiały reklamowe i marketingowe na wewnętrzny użytek stacji.

SZKOLENIA
Do dyspozycji Partnerów mamy własny dział szkoleń i trenera, z którym spotkać się można na żywo lub online. Rozbudowujemy projekt „MOYA Akademia Rozwoju” – platformy online ze szkoleniami dla pracowników, wideo tutorialami oraz materiałami do zarządzania i angażowania personelu. Cykliczne i okazjonalne konkursy, realizowane samodzielnie lub wspólnie z innymi markami, integrują załogę i motywują do wspólnego osiągania coraz lepszych wyników. Organizujemy spotkania dla kierowników, webinary i konsultacje w takich obszarach, jak wprowadzenie w standardy sieci, profesjonalna obsługa klienta, aktywna sprzedaż, zarządzanie stacją, radzenie sobie w trudnych sytuacjach. Stawiamy na praktyczne aspekty, dzięki którym każdy pracownik ma rzeczywisty wpływ na podniesienie obrotów stacji.

TAJEMNICZY KLIENT
Program anonimowej, obiektywnej oceny stacji i jej załogi realizowany we wszystkich placówkach. Na podstawie przekazanych ocen przygotowujemy wraz ze specjalistami system szkoleń kadry – uczymy, jak zyskać nowych i zatrzymać dotychczasowych klientów. Program Tajemniczy Klient przeprowadzany jest w formie wewnętrznego konkursu, a najlepsze stacje po jego zakończeniu otrzymują nagrody finansowe.

OFERTA
KORZYSTNE WARUNKI ZAKUPU PALIW
LOGISTYKA DOSTAW – W TYM DISPATCHING
RABATY CENTRALNE I DEDYKOWANA PLATFORMA ZAKUPOWA
ODROCZONE TERMINY PŁATNOŚCI
PROGRAM SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW STACJI
OGÓLNOPOLSKIE AKCJE PROMOCYJNE I LOJALNOŚCIOWE
ROZPOZNAWALNE LOGO MOYA
NOWOCZESNY WYGLĄD STACJI
KONCEPT GASTRONOMICZNY CAFFE MOYA
PROGRAM RABATOWY MOYA VIP
PROGRAM FLOTOWY MOYA FIRMA
PROGRAM AKCEPTACJI INNYCH, EUROPEJSKICH OPERATORÓW KART FLOTOWYCH.
PROGRAM BADANIA JAKOŚCI PALIW TANKQ
PRODUKTY POD MARKĄ WŁASNĄ
USZLACHETNIONY DIESEL ON MOYA POWER

KLIKNIJ PONIŻEJ ABY OBEJRZEĆ FILMIK

Oferta dla klientów stacji

Klienci biznesowi
MOYA Firma
To program flotowy i karta akceptowana na wszystkich stacjach sieci MOYA, w tym stacjach automatycznych w kluczowych dla przewoźników lokalizacjach. Umożliwia zakup wszystkich paliw dostępnych na stacji, płynu AdBlue oraz płynu do spryskiwaczy. W ramach programu klienci mają dostęp do panelu klienta e-commerce i w czasie rzeczywistym mogą zarządzać kartami , weryfikować transakcje z naliczonymi rabatami zgodnie z podpisanymi warunkami handlowymi oraz na żywo podglądać tankowane pojazdy z kilkunastu kamer zainstalowanych  na każdej ze stacji automatycznej. Karta MOYA Firma umożliwia rozliczenie transakcji w technologii zbliżeniowej dzięki czemu zabezpieczamy karty przed ew. skimmingiem i ewentualny, kopiowaniem paska magnetycznego. Wsparcie techniczne dla klientów jest dostępne 24h/7 dni w tygodniu, zaś w godzinach pracy biura, każdy klient może kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Klienci indywidualni
Kierowcу tankujący na stacjach MOYA korzystać mogą ze stałych rabatów dzięki karcie MOYA VIP, a w ofercie stacji znajdą m.in. uszlachetniony diesel ON MOYA Power, koncept gastronomiczny Caffe MOYA czy Pizza & Caffe MOYA oraz sklepowe produkty marki własnej. Do odwiedzenia naszych stacji klientów zachęcają również ogólnopolskie akcje marketingowe, a o jakości tankowanego paliwa przekonuje ich certyfikat niezależnego programu badawczego TankQ.

KONTAKT
Właścicieli stacji paliw zainteresowanych szczegółami współpracy z siecią MOYA zapraszamy do kontaktu z Regionalnymi Koordynatorami sieci MOYA: