Marka Duda, jako challenger kategorii, stale poszerza ofertę produktową

Udostępnij artykuł

Rynek stacji benzynowych dynamicznie się zmienia, a konsumenci oczekują coraz większej wygody i różnorodności oferty. Współczesne sklepy convenience nie są już tylko miejscem na szybkie tankowanie i kupno podstawowych produktów – coraz częściej stają się przestrzenią do zakupów impulsowych oraz doświadczeń kulinarnych. Zwiększająca się liczba pojazdów elektrycznych na drogach sprawia, że klienci spędzają więcej czasu na stacjach podczas ładowania. To doskonała okazja do zaoferowania im wygodnej strefy relaksu z wysokiej jakości kawą, przekąskami premium oraz darmowym Wi-Fi.  Poszukując atrakcyjnej oferty dla konsumentów stacji benzynowych należy z pewnością uwzględnić kilka aspektów i elementów skutecznej oferty impulsowej.

menu tv kubelki x kido

Personalizacja oferty dla klientów w ruchu i podążanie za aktualnymi trendami konsumenckimi

Konsumenci coraz częściej poszukują produktów bogatych w białko, które nie tylko zapewniają sytość, ale także wspierają aktywny tryb życia. Wzrost popularności diet wysokobiałkowych oraz trendu zdrowego odżywiania sprawia, że stacje benzynowe stają się miejscem, gdzie klienci także chcą znaleźć wartościowe i pełnowartościowe produkty.

Marka Duda, lider w segmencie przetworów mięsnych, rozszerza swoją ofertę wysokobiałkowych produktów o nową linię parówek na rolki, dedykowaną stacjom benzynowym. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na szybkie, pożywne i wygodne przekąski dostępne w podróży.

Nowe parówki na rolki marki Duda wyróżniają się:

  • wysoką zawartością białka, dostosowaną do potrzeb osób dbających o dietę,
  • praktycznym formatem, idealnym do standaryzowanych hot-dogów
  • smakiem i jakością, które spełniają oczekiwania zarówno sportowców, jak i osób szukających alternatyw dla tradycyjnych przekąsek.
menu tv hot dogx

Rozwój oferty wysokobiałkowych produktów na stacjach paliw wpisuje się w strategię  marki Duda, mającej na celu zwiększenie dostępności produktów proteinowych na rynku. Marka, która jako pierwsza w kategorii wędlin wprowadziła produkty linii high protein na rynek i oferuje najbogatsze portfolio tychże produktów, dedykuje nowy produkt dopasowany do specyficznego kanału sprzedaży, jakim są stacje paliwowe. To właśnie stacje, dzięki swojej lokalizacji i częstotliwości odwiedzin, stają się kluczowym miejscem dla segmentu convenience food. Parówka na rolki uzupełnia bogatą już ofertę dań gotowych marki Duda.

Wzrost popularności diet wysokobiałkowych oraz rosnąca świadomość zdrowego odżywiania sprawiają, że to posiłki bazujące na mięsie drobiowym zyskują na znaczeniu. Dzięki niskiej zawartości tłuszczu i wysokiej jakości białka, produkty te idealnie wpisują się w potrzeby nowoczesnych konsumentów. Dania gotowe na bazie mięsa z kurczaka to krok w kierunku połączenia wygody, smaku i wartości odżywczych, co czyni je idealnym wyborem dla osób poszukujących zdrowych i szybkich posiłków. Marka Duda – należąca do Cedrob Foods S.A. – od lat wypracowuje swoją silną pozycję w produkcji wędlin drobiowych. Przynależność do Grupy Cedrob – lidera produkcji mięsa drobiowego w Europie – gwarantuje marce bezpieczeństwo i pewność surowca, a to przekłada się na wysoką jakość i ceniony smak produktów.

Rozszerzenie oferty o dania gotowe na bazie mięsa drobiowego pozwala stacjom benzynowym wzbogacić swoją ofertę o pełnowartościowe posiłki. Klienci podróżujący samochodem często poszukują zdrowych i smacznych alternatyw dla typowych fast foodów, co sprawia, że produkty marki Duda doskonale odpowiadają na ich potrzeby.

www.dudabalans.pl

Nowoczesne formaty sklepów

Zmieniające się oczekiwania konsumentów sprawiają, że coraz większą popularnością cieszą się małe, autonomiczne punkty sprzedaży oraz formaty samoobsługowe. Dzięki zastosowaniu kiosków samoobsługowych oraz aplikacji mobilnych klienci mogą szybko dokonać zakupów, bez konieczności stania w kolejce. Zapewnienie w ofercie sklepów produktów dedykowanych pod wszystkie okazje do spożycia, zapewnia konsumentom wygodę i komfort oraz skraca ścieżkę zakupową. W kategorii wędlin kompleksową ofertę budować należy o produkty przekąskowe (jak kabanosy), ale też o ofertę śniadaniową (jak wędlina plastrowana czy parówki), czy też dania gotowe. Taka też jest strategia marki Duda, oparta na zapewnieniu konsumentom smaku przyjemności w każdym momencie dnia. Stąd w portfolio marki także nietypowe gramatury czy formy opakowań, dostosowane do nowoczesnych formatów sklepów z ograniczoną powierzchnią ekspozycyjną.

www.duda.pl

menu tv kubelki x

Rozwój kategorii produktów premium

Wzrost zainteresowania jakościową żywnością i produktami premium skłania stacje benzynowe do poszerzania oferty o świeże sałatki, smoothie czy przekąski wysokobiałkowe. Wprowadzenie atrakcyjnych wizualnie stref z produktami premium może zwiększyć sprzedaż i poprawić doświadczenia zakupowe klientów. Nie bez znaczenia jest tutaj nietypowa forma podania. Doskonałym przykładem odpowiedzi na to zapotrzebowanie jest asortyment past z kurczaka marki Duda. Funkcjonalna tubka pozwala na praktyczne użytkowanie produktu nawet w podróży –  pastę łatwo i szybko można wycisnąć z tubki i  przygotować pożywną przekąskę na bazie krakersa czy ulubionego pieczywa. Tubka z wygodną zakrętka pozwala na sięganie po produkt kilka razy, a innowacyjna technologia sprawia, że pasty z kurczaka – jako produkt ambientowy – do momentu otwarcia nie wymagają przechowywania w lodówce. Dzięki temu łatwo zabrać je ze sobą i przygotować swoja ulubioną kanapkę w dowolnym momencie.

www.pastaduda.pl

Wykorzystanie technologii do zwiększenia sprzedaży

Nowoczesne narzędzia, takie jak ekrany multimedialne przy dystrybutorach paliwa, pozwalają na dynamiczne promowanie ofert impulsowych. Na przykład wyświetlanie reklam napojów energetycznych czy przekąsek proteinowych w momencie tankowania może skłonić klienta do ich zakupu w sklepie.

Podsumowanie

Tworzenie nowoczesnej oferty impulsowej na stacji benzynowej wymaga elastycznego podejścia i dostosowania się do zmieniających się trendów rynkowych. Personalizacja oferty, nowoczesne formaty sklepów oraz wykorzystanie innowacyjnych technologii to klucz do sukcesu. Stacje benzynowe, które wdrożą te rozwiązania, mogą liczyć na wzrost lojalności klientów oraz zwiększenie wartości koszyka zakupowego.

menu tv kubelki x kido v

Tekst powstał we współpracy z marką Duda