Marka Wawel wprowadziła istotne zmiany

Udostępnij artykuł

Nowe logo to początek szerszych zmian w języku komunikacji, którym będzie posługiwał się Wawel. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni. Stawia na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość. Za wdrożenie zmian w komunikacji będzie odpowiadał nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut.

Dariusz Chwierut Wawel

Znaczącą rolę w nowej strategii komunikacji marki Wawel odegra wieloletnia tradycja, wynikające z niej kompetencje producenta czekolady i wysoka jakość produktów. Dla wzmocnienia skojarzeń z czekoladową tradycją i królewską jakością nowe logo bazuje na kolorze brązowym. Jest kojarzony z marką i czekoladową specjalizacją producenta. Dodano także symbol królewskiej korony i datę wskazującą na początki działalności Adama Piaseckiego (1898 r.) – protoplasty firmy.

Dariusz Chwierut objął stanowisko dyrektora w lipcu 2022 r. Wcześniej przez blisko 25 lat doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w krakowskich agencjach reklamowych i prowadząc własną działalność reklamową. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za komunikację wielu marek z branży FMCG. W tym: Wawel, Beskidzkie, Bakoma czy Tiger. Na stanowisku dyrektora marketingu marki Wawel zastąpił Monikę Kowalewską. Pełniła ona tę funkcję od lutego 2021 r. do lutego 2022 r.

W nowej roli Dariusz Chwierut będzie odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe i Fundację Wawel z Rodziną, wpisującą się w istotny dla firmy obszar ESG.

– Mam w sobie ogromny szacunek do marki Wawel, jej produktów i wartości, które oferuje już od blisko 125 lat. Dzisiejszy marketing wymaga wielokanałowego podejścia i otwartej głowy. Kierowanie rozległym obszarem i marką z taką tradycją to przede wszystkim duża odpowiedzialność, ale też wyzwanie, które mnie napędza.
– mówi Dariusz Chwierut.

Źródło: Wawel

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Stacje Paliw Sprzedaż Detaliczna RAPORT 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 27.09.2022
Aktualizacja: 27.09.2022