Nowy dyrektor marketingu marki Avia

Udostępnij artykuł
Agnieszka Bobrukiewicz, która do tej pory odpowiadała za marketing marki stacji paliw Benzina z Grupy Orlen w Czechach, dołączyła do Grupy Unimot i objęła stanowisko dyrektora marketingu.

Od października 2019 obowiązki dyrektora marketingu w Grupie Unimot, która rozwija sieć stacji paliw Avia, pełni Agnieszka Bobrukiewicz. Pani Agnieszka będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej marki Avia w Polsce i na Ukrainie oraz wsparcie spółek z portfolio grupy Unimot.

Jednym z wyzwań stojących przed zespołem, którym będzie kierowała Agnieszka Bobrukiewicz, jest budowanie świadomości marki Avia, wsparcie rozwoju koncepcji sklepów na stacjach Avia w tym kącika kawowego, oferty gastronomicznej oraz produktów pod marką własną. Doświadczenie pani Agnieszki będzie także wykorzystywane do zwiększenia przychodów dodatkowych z franczyzowej sieci stacji Avia zarówno na rynku polskim, jak i ukraińskim.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– WRZESIEŃ 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Agnieszka Bobrukiewicz ma ponad 12-letnie doświadczenie w retail marketingu, w tym ponad 7 lat w branży paliwowej na rynku czeskim, gdzie z ramienia Grupy Orlen rozwijała markę Benzina, pod którą działa największa sieć stacji paliw w Czechach. Jej wieloletnie zaangażowanie w rozwój marki Benzina zostało nagrodzone wieloma nagrodami w tym: za „Projekt roku 2017 w Grupie Orlen”.

– Bardzo się cieszymy, że Agnieszka Bobrukiewicz będzie współtworzyła markę Avia. Jej innowacyjne podejście do marketingu, doświadczenie, pasja oraz ciągła chęć dalszego rozwoju, na pewno będą ogromnym atutem w procesie rozwijania naszej marki – mówi Robert Nowek, koordynator marki Avia na rynku polskim i ukraińskim.

Agnieszka Bobrukiewicz poza zaangażowaniem zawodowym charytatywnie uczestniczy w mentorskim programie akceleracyjnym: „Biznes w kobiecych rękach”, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem z innymi kobietami i wspiera je w założeniu własnej działalności biznesowej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 21.10.2019
Aktualizacja: 22.10.2019