Amic stawia na AdBlue

Udostępnij artykuł
Firma Amic Polska, zarządzająca siecią 115 stacji pod brandem Amic (dawny Łukoil), ogłosiła otwarcie postępowania przetargowego na dostawy AdBlue.

Firmy zainteresowane udziałem w przetargu powinny zarejestrować się za pomocą specjalnego formularza dostępnego na stronie internetowej sieci do dnia 30 maja br., do godziny 18.00. Zarejestrowane firmy otrzymają szczegółową specyfikację dotyczącą przetargu w dniu 31 maja br. Jednocześnie maksymalny czas na przedstawienie oferty przetargowej upływa dnia 6 czerwca br., o godzinie 12.00. W celu otrzymania dalszych informacji na temat przetargu należy kierować zapytania bezpośrednio do biura sieci.

Według danych uzyskanych przez naszą redakcję na koniec 2018 roku AdBlue można było zatankować bezpośrednio z dystrybutora na 12 stacjach należących do Amic.

Amic Polska zarządza siecią 115 stacji. Obecnie aż do końca pierwszej połowy 2019 roku trwa rebranding sieci, w części działającej jeszcze pod marką Łukoil. Przy stacjach działają nowoczesne sklepy convenience, a część z nich przeszła już modernizację do standardu Amic Market. Na terenie części obiektów działają nowoczesne koncepty kawowo-gastronomiczne pod marką Food Point. Sieć współpracuje również z marką Subway – obecnie restauracje pod amerykańskim brandem funkcjonują na terenie 13 zmodernizowanych stacji Amic.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– KWIECIEŃ 2019 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 28.05.2019
Aktualizacja: 28.05.2019