Anwim rozpoczął współpracę z agencją PR d*fusion communication

Udostępnij artykuł
Anwim, właściciel ogólnopolskiej sieci stacji paliw Moya, wzmacnia swoje działania wizerunkowe. W tym celu spółka nawiązała współpracę z agencją PR d*fusion communication, która odpowiedzialna będzie za wsparcie w zakresie prowadzenia biura prasowego oraz aktywności w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy podmiotami obowiązuje od 1 sierpnia br.

– Działania na rzecz wzmocnienia naszego wizerunku są jednym z założeń strategii rozwoju spółki Anwim. Skupiamy się przede wszystkim na rozszerzaniu zasięgu sieci stacji paliw Moya oraz programu flotowego Moya Firma, a także dalszemu udoskonalaniu oferty gastronomicznej i detalicznej w placówkach. Jesteśmy największym niezależnym operatorem, z najdynamiczniej rosnącą siecią stacji paliw w kraju. W komunikacji chcemy podkreślić atuty Moya i pokazać nasz potencjał – twierdzi Monika Ostaszewska, marketing manager Moya.

Do zadań agencji d*fusion communication należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 02.08.2019
Aktualizacja: 02.08.2019