Bp wprowadza lunchboxy – tylko w dostawie

Udostępnij artykuł
Liczba zwolenników home delivery rośnie i wyraźnie już widać, że nie jest to tylko chwilowe zainteresowanie. Duże zainteresowanie domowymi dostawami ze stacji bp zaowocowało m.in. przygotowaniem dedykowanych lunchboxów dostępnych tylko w dostawie czy wydłużeniem godzin otwarcia lokali bp w aplikacji Glovo.

Po niespełna dwóch miesiącach od startu współpracy bp i hiszpańskiej aplikacji Glovo artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Cafe i sklepowej bp dostępne za pomocą aplikacji Glovo są już na 78 stacjach bp w Polsce. Klienci docenili możliwość zakupu ponad 700 produktów przez 7 dni w tygodniu (atrakcyjne są też godziny zakupów: od 8 – 22, a w weekendy w Warszawie nawet do 2 w nocy), a także możliwość skorzystania ze wszystkich promocji dostępnych w sklepach stacjonarnych bp.

Nowością w ofercie Glovo, będącą reakcją na duże zainteresowanie ofertą śniadaniową bp, było wydłużenie czasu otwarcia lokali w aplikacji od 8:00. Klienci pokochali własne kompozycje śniadań, a wśród ulubionych śniadaniowych zestawów króluje kawa z Wild Bean Cafe i rogalik. Niezmiennie popularnością cieszy się też możliwość zamówienia w sklepie bp produktów śniadaniowych m.in. jajek, masła, czy wypiekanych na miejscu bułeczek. Coraz częściej w koszyku zakupowym pojawiają się dania gotowe, wędliny, zdrowe przekąski oraz napoje gazowane z półki promocyjnej, jak i lód w kostkach oraz słodki bukiet.

To nie koniec nowości wprowadzanych równolegle z rozszerzaniem ilości dostępnych w Glovo lokali bp. W odpowiedzi na potrzeby deklarowane przez Klientów korzystających z home delivery firma bp stworzyła lunchboxydostępne tylko w dostawach, z wyborem kilku mięs z sałatami i kulkami ziemniaczanymi. W najbliższych dniach firma chce również poszerzyć ofertę śniadań w ofercie pick&mix czyli klient będzie mógł sam ułożyć swoje śniadanie, przygotowane ze świeżych produktów.

W Polsce oferta Wild Bean Café i produkty sklepowe bp dostępne są w aplikacji Glovo w sekcjach: kawa i przekąski, jedzenie, artykuły spożywcze. Oferta sklepowa obejmuje niemal 700 produktów, na które obowiązują wszystkie promocje sklepowe. Aby złożyć zamówienie, wystarczy pobrać aplikację i wybrać produkty w wybranej sekcji.

Nie ma konkretnych limitów wagowych zamówień za pomocą Glovo, jednak ciężar zakupów nie powinien przekraczać fizycznych możliwości dostawcy, czyli 8-9 kg, oraz wymiarów plecaka dostawczego: 40 x 40 x 30 cm. Dostępność usługi będzie uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast objętych zasięgiem funkcjonowania programu. Aplikacja Glovo jest dostępna w sklepach internetowych: Google Play i Apple App Store.

W czasie trwającej pandemii kwestie bezpieczeństwa przygotowania i dostarczenia potraw są jednym z priorytetów obu firm. Firma bp działa według bardzo wysokich standardów bezpieczeństwa, a ponadto obecnie wdrożonych zostało szereg dodatkowych procedur w związku z epidemią koronawirusa w Polsce. Firma ma doświadczenie w tym względzie, gdyż jako jedna z pierwszych w Polsce wdrożyła w swoim biznesie gastronomicznym reguły HACCP, czyli standardy bezpieczeństwa stosowane… na statkach kosmicznych.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 12.11.2020
Aktualizacja: 12.11.2020