Dyrektor bp Polska: Rynek franczyzy będzie dalej rozwijał się

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS – RAPORT 2023] Dziś zarówno dla nas jak i dla naszych parterów najważniejsze elementy, które stale rozwijajmy to oferta paliw, oferta gastronomiczna i sklepowa – mówi Dealer Business Manager / Dyrektor Sprzedaży – Dział Stacji Partnerskich w bp Polska Krzysztof Kozłowski.

Krzysztof Kozlowski Liderzy Rynku Dostawcy dla Stacji Paliw RAPORT

Kiedyś stacje paliw zajmowały się tylko sprzedażą paliwa i pewnych podstawowych artykułów sklepowych. Później zaczęły się obudowywać myjniami, sklepami z ofertą spożywczą, często pełnowymiarowymi, pojawiły się bankomaty, paczkomaty, pralniomaty… Tych różnych formatów, na stacjach i wokół nich, jest coraz więcej. Dlatego ten trend w kierunku tzw. formatu convenience, który obserwujemy od dawna, będzie dalej przyspieszać. Przenosimy tam w znaczącym stopniu naszą aktywność, coraz więcej swoich potrzeb chcemy załatwiać efektywnie i w jednym miejscu. Dziś zarówno dla nas jak i dla naszych parterów najważniejsze elementy, które stale rozwijajmy to oferta paliw, oferta gastronomiczna i sklepowa. Coraz więcej stacji partnerskich ma kawiarnie Wild Bean Cafe, partnerzy też doceniają ofertę będącą efektem naszej współpracy z Robertem Makłowiczem. Plany wprowadzenia ładowarek na stacje bp obejmują też stacje partnerskie.

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2023
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Liderzy Rynku Dostawcy dla Stacji Paliw RAPORT okladka

Jestem przekonany, że rynek franczyzy i partnerstwa dalej będzie się rozwijał, z zainteresowaniem będę obserwował jakie zmiany na nim nastąpią po fuzji Lotos Orlen i wejściu MOL na polski rynek franczyzowy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 17.04.2023
Aktualizacja: 17.04.2023