Dyrektor Circle K Polska: Odpowiadamy na zmiany rynkowe

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS! RAPORT 2020!] Komentarz, którego autorką jest Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polskaukazał się na łamach publikacji STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2020

Obecnie stacje paliw przestają być postrzegane jedynie jako miejsce tankowania. Staramy się ułatwiać życie naszym klientom i szanujemy ich czas, dlatego nasza oferta z każdym kwartałem jest coraz bardziej dostosowana do ich potrzeb. Wiąże się to z bardzo dynamicznym rozwojem. Od początku 2020 roku otworzyliśmy już 18 stacji, aż 17 z nich to stacje franczyzowe, a w kolejnym roku planujemy kilkadziesiąt kolejnych otwarć.

Franczyzobiorcy doceniają współpracę ze stabilną marką, która oferuje nowoczesne rozwiązania i podąża za trendami. Dzięki rozwiązaniom takim jak froster, który jest maszyną do tworzenia napojów na bazie kruszonego lodu i kultowych napojów, nasza oferta przyciąga klientów i jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla naszych partnerów biznesowych.

Dbamy także o stałe uzupełnianie i modyfikowanie oferty. W okresie letnim zaproponowaliśmy na przykład Hot Doga Szlacheckiego, w sierpniu przygotowaliśmy też dla klientów specjalne oferty cenowe w wybrane dni. Idąc z duchem czasów i chcąc pomóc klientom w realizacji ich planów, bez konieczności robienia kolejnych przystanków na ich drodze, oferta naszych sklepów jest stale poszerzana.

W ostatnim czasie dodaliśmy do niej ziemię do kwiatów, karmę dla zwierząt i środki do dezynfekcji. Kolejnym przykładem działania budującego pozytywny wizerunek i zachęcającego klientów do odwiedzenia naszych stacji jest wakacyjna gra mobilna, w której do wygrania są nagrody, które można odebrać na jednej ze 192 stacji prowadzonych bezpośrednio przez Circle K.

Odpowiadamy na zmiany rynkowe, szybko dostosowujemy się do zmieniających się okoliczności i wykorzystujemy nowoczesne technologie. To podejście sprawdziło się szczególnie w ostatnich miesiącach, gdy z powodu pandemii większość Polaków musiała pozostać w domach. W maju, jako pierwsza sieć stacji paliw w Polsce, testowaliśmy usługę Click&Collect. Umożliwia ona zamówienie wybranych produktów online i odebranie ich z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w czasie wskazanym przez klienta.

Natomiast w czerwcu podjęliśmy współpracę z Bolt Food, dzięki czemu klienci z Warszawy mają możliwość zamówienia produktów z naszej oferty, zarówno posiłków, jak i drobnych zakupów z dostawą do domu. Na naszym profilu Facebook uruchomiliśmy chatbota, który odpowiada na pytania klientów i pomaga im w sprawnym uzyskaniu istotnych informacji. W planach na drugą połowę roku znajdują się kolejne udogodnienia związane z łatwiejszym robieniem zakupów, tankowaniem i korzystaniem z myjni.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Zgodnie z konceptem „easy visit” na większości stacji w Warszawie możliwe jest bezobsługowe dokonanie płatności za umycie samochodu, bez konieczności wchodzenia do sklepu. Wszystkim nam brakuje czasu, dlatego też kładziemy nacisk na rozwiązania, które pomagają go zaoszczędzić, na przykład poprzez wprowadzanie rozwiązań mobilnych, dostosowywanie przestrzeni sklepów czy dodawanie usług ułatwiających codzienność.

Ostatnie miesiące były także czasem, w którym skupiliśmy się na niesieniu pomocy. W akcji, którą zainicjowaliśmy 16 marca, a do której dołączyły później inne sieci paliwowe działające w Polce, na wszystkich naszych stacjach dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.

Blisko współpracowaliśmy także z PCK, w akcji „Paczka dla Seniora” wspólnie z uczestnikami programu Circle K Extra Club przekazaliśmy seniorom łącznie 7200 paczek żywnościowych, które wolontariusze dostarczyli im pod same drzwi. W czerwcu natomiast, na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności” i przekazać voucher online na upominek gotowy do odebrania na stacji.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 05.11.2020
Aktualizacja: 05.11.2020