Dyrektor Orlen: na bieżąco wdrażamy unikatowe receptury

Komentuje Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen
[SPECJALNIE DLA NAS] PKN Orlen nieustannie pracuje nad rozwojem oferty gastronomicznej dostępnej w punktach Stop Cafe 2.0 w oparciu o dynamicznie zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Na bieżąco opracowujemy, testujemy i wdrażamy nasze unikatowe receptury dotyczące m.in. przygotowywania kawy oraz posiłków.

W ubiegłym roku zwiększyliśmy ofertę potraw wegetariańskich i wprowadziliśmy potrawy wegańskie, które spotkały się z pozytywnym odbiorem wśród klientów stacji Orlen. Podobnie jest w przypadku wprowadzonych w tym roku bułkanapek, przygotowywanych na miejscu ze świeżych produktów. To nowy rodzaj posiłku, który stanowi dla klientów odniesienie do smaku domowych potraw.

Mijający rok to przede wszystkim praca nad ciągłym poszerzaniem oferty gastronomicznej o nowe pozycje w menu śniadaniowym, obiadowym i deserowym. W Stop Cafe 2.0 można obecnie zjeść m.in. dania mięsne z grilla, zupy, makarony czy naleśniki na słono i słodko. Niezmiennie kluczową kwestią przy przygotowaniu wszystkich posiłków jest dbałość o najwyższą jakość składników oraz półproduktów.

Widzimy, że trendem zyskującym na popularności są także posiłki gotowe do podgrzania (ready to eat). Żelaznym punktem naszej oferty pozostają świeżo mielona kawa oraz kultowe już hot dogi z różnymi dodatkami i oryginalnymi smakami sosów do wyboru, jak np. barbeque ze śliwką.

W PKN Orlen wprowadzanie nowych trendów do oferty gastronomicznej idzie w parze z realizacją strategii opartej na patriotyzmie gospodarczym. Tego zresztą oczekują od nas nasi klienci. Z badań wynika, że blisko 90 proc. Polaków zachęca do zakupu informacja o krajowym pochodzeniu produktów.

Skutecznie odpowiadamy na te trendy i obecnie już ponad 85 proc. oferty pozapaliwowej stanowią artykuły wyprodukowane w Polsce, które cechuje wysoka jakość. Są to m.in. słodycze regionalne, kanapki oraz przekąski owocowe i warzywne. To ważne, ponieważ na wspieraniu lokalnego biznesu korzystają zarówno polscy producenci, nasza narodowa gospodarka, jak i sam PKN Orlen.

Komentarz powstał na potrzeby:
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.