Ekspert Stock: warto śledzić trendy

Komentuje Grzegorz Rudy, Trade Marketing Department Manager Stock Polska
[SPECJALNIE DLA NAS] Oferta sklepów na stacjach benzynowych powinna być dostosowana do obowiązujących trendów i oczekiwań konsumentów. Tendencją dla sklepów zlokalizowanych na stacjach paliwowych jest między innymi poszerzanie i ciągłe rozwijanie asortymentu dopasowanego do różnych gustów kupujących – także ze względu na dni wolne od handlu.

Rynek również musi się do tych zmian dostosować, aby móc zaspokoić potrzeby i wymagania konsumentów. Jednym z popularnych kierunków dla branży alkoholowej jest premiumizacja – klienci coraz częściej stawiają na trunki z wyższej półki cenowej. Niesłabnąca pozostaje również popularność alkoholi smakowych w mniejszych formatach.

Jeśli chodzi o te ostatnie, polecamy produkty z portfolio marek Żołądkowa Gorzka, Lubelska i Saska – w formacie 100 i 200 ml. Fanom klasycznego smaku wódki w standardowej pojemności 500 ml proponujemy Żołądkową de Luxe o łagodnym smaku oraz Stock Prestige w eleganckiej butelce.

W ofercie sklepów na stacjach benzynowych powinny znaleźć się również produkty dla koneserów alkoholi z segmentu „brown spirits”. Z naszej oferty polecamy doskonałe, amerykańskie bourbony z rodziny Jim Beam, np. Jim Beam White Label w butelce o pojemności 700 ml.

W skutecznym dotarciu do konsumentów z ofertą proponowaną przez sklepy na stacjach benzynowych z pewnością pomoże inwestycja w prasę branżową, media społecznościowe lub materiały klienckie. Wiemy, że konsumenci sprawdzają te kanały komunikacyjne i nierzadko wpływa to na ich końcowe decyzje zakupowe.

Komentarz powstał na potrzeby:
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.