FRIZI – nowy gracz na rynku gazowanych napojów chłodzących

Udostępnij artykuł

Wydawało się, że na rynku napojów chłodzących wszystkie karty są już dawno rozdane. Nic bardziej mylnego. Oto w 2024 roku do stołu nieoczekiwanie siada nowy gracz z owocowymi asami w rękawach.

W 2024 roku na scenie napojów orzeźwiających pojawia się nowy gracz – FRIZI, oferując serię napojów na bazie lekko gazowanej wody, wzbogaconych o smak soczystych owoców i witaminy. Unikalność FRIZI podkreśla przezroczysta puszka, pozwalająca nie tylko zobaczyć zawartość, ale i podziwiać kreatywny design etykiety. Eksponowane owocowe motywy wokół puszki nadają produktowi prawie interaktywny charakter, wzbudzając zainteresowanie i pragnienie spróbowania.

frizi puszki napoje

FRIZI, stworzony przez firmę Koteiro Sp. z o.o. SKA, debiutuje z pięcioma smakami, w tym Apple, Peach, Mango, Mojito (bez alkoholu), czy Pina Colada (bez alkoholu) – wszystkie bez dodatku cukru, pojemność puszki to 330 ml. Firma zapowiada również niedługo wprowadzenie nowych wariantów, rozszerzając gamę oferowanych doznań, także smaków sezonowych.

Trend na zdrowe żywienie i świadomy wybór produktów jest coraz bardziej widoczny, zwłaszcza wśród młodszych konsumentów, którzy szukają napojów niskokalorycznych, bez sztucznych dodatków. Napój FRIZI wpisuje się w te potrzeby idealnie. Marka stara się też promować zdrowy styl życia, angażując się w inicjatywy sportowe. Sponsoruje młode talenty, bierze udział w imprezach takich jak, gale boksu, wspiera klub siatkówki plażowej, a nawet turnieje golfowe. Te działania nie tylko budują wizerunek marki, ale również inspirują do aktywności fizycznej.

FRIZI to więcej niż napój. To innowacyjna odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów wobec produktów, które wspierają zdrowy styl życia, są transparentne i oferują ciekawe doznania smakowe. W erze świadomego konsumpcjonizmu FRIZI wpisuje się w te trendy wręcz idealnie. Czyżby szykował się nam orzeźwiający hit lata 2024?

Chcesz zamówić FRIZI albo dowiedzieć się o nim więcej?

Wejdź na: www.frizidrink.com

Artykuł powstał we współpracy z marką Frizi.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.