Kompania Piwowarska i M/platform rozszerzają współpracę

Udostępnij artykuł

M/platform konsekwentnie wspiera rodzimy handel detaliczny, rozszerzając współpracę z kolejnymi producentami. Od 30 maja, po okresie pilotażu prowadzonego na węższej grupie sklepów, promocje Kompanii Piwowarskiej, posiadającej ponad jedną trzecią udziału w polskim rynku piwa, są dostępne dla sklepów tradycyjnych, korzystających z platformy i dedykowanego narzędzia M/promo+ w ramach stałej oferty. Nowe, atrakcyjne promocje konsumenckie na topowych markach piwnych typu Tyskie, Żubr, Lech trafią więc do szerszego grona konsumentów w całej Polsce.

kompania piwowarska i mplatform rozszerzaja wspolprace

M/Platform

M/platform to cyfrowa platforma usług, oferująca nowe możliwości sklepom detalu tradycyjnego. Jej celem jest wzmocnienie atrakcyjności polskiego, rodzinnego handlu dzięki cyfryzacji i technologii w dobie silnej konkurencji ze strony usieciowionych formatów. Pod parasolem M/platform działają cztery usługi, które umożliwiają detalistom i producentom, a finalnie także konsumentom korzystanie z dedykowanych narzędzi.

Jednym z rozwiązań jest M/promo+, dzięki któremu detaliści, a następnie kupujący, mogąkorzystać z wielu ofert promocyjnych od producentów. Umożliwia to technologia oparta o możliwości urządzeń fiskalnych w połączeniu ze strategiczną współpracą z producentami FMCG. M/promo+ monitoruje sprzedaż oraz precyzyjnie rozlicza promocje w oparciu o dane paragonowe. Jednocześnie technologia poszerza możliwości promowania o nowoczesne mechanizmy, które efektywnie budują rotację, wzrost sprzedaży i liczbę konsumentów. Promocje rozliczane są w cyklach tygodniowych, zwiększając bezpieczeństwo finansowe detalistów.

Kompania Piwowarska

– Nasza współpraca w ramach M/platform to konsekwencja realizacji strategii wspierania rozwoju rynku tradycyjnego w Polsce. Kompania Piwowarska, jako lider branży piwnej, z chęcią angażuje się w innowacyjne rozwiązania i technologie, które pozwalają kreować nową jakość w handlu.  M/platform to w naszych oczach cyfrowa rewolucja. Daje nam digitalowy dostęp do rynku tradycyjnego i jest narzędziem, które obecnie funkcjonuje na rynku detalicznym w największej skali. Dzięki temu możemy dotrzeć z atrakcyjną ofertą do szerokiej grupy naszych Klientów. W ramach współpracy, możemy dostosować ofertę atrakcyjnych promocji konsumenckich do potrzeb detalistów, w oparciu o dane sprzedażowe oraz precyzyjne rozliczanie. Wspólnie rozwijamy tradycyjny ekosystem, stwarzając jeszcze większe możliwości dla konsumentów, regularnie sięgających po swoje ulubione marki z naszego portfela.
– powiedziała Zuzanna Cetnarowicz, ekspert ds. procesów biznesowych Kompanii Piwowarskiej.

– W czasach scentralizowanych promocji realizowanych przez usieciowione podmioty, dynamicznie rozwijamy nasze narzędzia, jednocześnie wspierając polski handel tradycyjny. Współpraca z największym w Polsce producentem FMCG, który zawsze był bardzo skoncentrowany na rynku tradycyjnym, realnie zwiększy portfolio oferowanych produktów. Skorzystają na tym wszyscy zaangażowani w ten proces, od detalisty, po producenta, aż po konsumenta końcowego. Współpracujemy już z dwoma najważniejszymi podmiotami w tak istotnej kategorii, konsekwentnie rozszerzając grono detalistów, producentów oraz grup produktowych.
 – dodał Michał Pląska, dyrektor zarządzający w COMP Centrum Innowacji, odpowiedzialny za rozwój M/platform.

Źródło: M/Platform

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC-KWIECIEŃ 2022 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Stacja Benzynowa & Convenience Store

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 07.06.2022
Aktualizacja: 07.06.2022