KSS: Możliwy większy zysk ze sprzedaży paliwa

Udostępnij artykuł

Specjaliści z KSS Fuel, Barbara Jenkins, Tom Liptrot and David McCaffrey zaprezentowali materiał „Optymalizacja cen na stacji paliw”

– Nasza firma KSS Fuel nie tylko doskonale porusza się w obszarze badań biznesowych, ale również stale rozwija i unowocześnia oprogramowanie, korzystając z najnowszych modeli statystycznych – powiedział Bob Stein, prezes i dyrektor generalny KSS. – To dla nas zaszczyt uczestniczyć w tej prestiżowej konferencji.

Obecność w tym miejscu do świadczy o naszym zaangażowaniu w najbardziej naukowe oprogramowanie do optymalizacji cen i budowania dzięki temu przewagi na rynku.
Prezentacja KSS pokazuje praktyczne zastosowanie oprogramowania do zarządzania ceną na stacji paliw. Specjaliści omówili najczęściej występujące problemy dotyczące detalicznych cen paliw.
KSS na przykładzie sprzedaży benzyny w USA pokazali właściwie regulując ceny można zwiększyć zysk.

Podczas testu specjaliści uzyskali wzrost rentowności sięgający 0,6 centa na jednym galonie benzyny, bez zmiany wolumenu sprzedaży.
EURO XXIV to konferencja poświęcona nauce o zarządzaniu i badaniom biznesowym. Uczestniczą w niej przedstawiciele firm, pracownicy naukowi, analitycy a także studenci zainteresowani analizą ekonomiczną i badaniami operacyjnymi.

KSS jest dostawcą oprogramowania do zarządzania cenami, analiz i usług konsultingowych dla stacji paliw, sklepów convenience i firm działających na rynku detalicznym.
KSS opracowuje strategie zarządzania cenami dla wiodących koncernów paliwowych. Z usług firmy korzystał m.in. PKN Orlen.
 

Opublikowano: 14.07.2010
Aktualizacja: 14.07.2010