Lotos: Paliwa Dynamic na wszystkich stacjach CODO

Udostępnij artykuł

– Dążymy do tego, aby paliwa Premium były na jak największej ilości stacji z logo Lotos. Klienci oczekują wyższej jakości nawet jeśli to wiąże się z nieco wyższą ceną. Dlatego nie poszliśmy w kierunku stacji ekonomicznych, chociaż był taki pomysł – Lotos Express. Rynek idzie w innym kierunku. Tworzenie marki ekonomicznej w tej branży nie ma sensu. Klient oczekuje bogatej oferty – mówi Paweł Lisowski.
Na koniec pierwszego kwartału 2010 roku Lotos miał 148 stacji własnych (CODO), 103 stacje partnerskie (DOFO) oraz 62 obiekty w sieci patronackiej (DODO).
 

Od 2003 roku Lotos Paliwa rozwija System Partnerstwa Handlowego – "Rodzina Lotos"  Cele nowej formuły współpracy z właścicielami stacji i jej przewaga nad dotychczasową umową patronacką sprowadzają się do polepszenia współpracy z Partnerami, zapewnieniu Partnerom wyższej rentowności, budowy silnej marki Lotos, budowy jednolitej, tworzącej efektywny kanał dystrybucji sieci stacji paliw.

Partnerem może zostać przedsiębiorca, który utożsamia się z misją "Rodziny Lotos",
 zobliguje się do prowadzenia stacji 24 godziny na dobę, posiada wymagane prawem uprawnienia do sprzedaży detalicznej paliw, wyraża gotowość budowy nowej stacji paliw lub dostosowania obecnie już działającej stacji do standardów sieci Lotos.

Opublikowano: 08.06.2010
Aktualizacja: 08.06.2010