Moya Misja – nowa akcja lojalnościowa sieci Moya

Początek września oznacza nie tylko powrót dzieci do szkół. Pierwszego dnia tego miesiąca na stacjach Moya w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy SpongeBob – Moya Misja. Uczestnicy akcji będą zbierać naklejki, które uprawnią ich do zakupów kolekcjonerskich gadżetów z wizerunkami sympatycznej gąbki i jej przyjaciół z rabatami sięgającymi 70 proc. Program będzie trwał do 24 grudnia 2020 r.

Naklejki można zbierać na wszystkich stacjach paliw Moya w całej Polsce, z wyłączeniem punktów samoobsługowych. Przysługują one za zakup paliwa, produktów Caffe Moya lub artykułów marki Moya w przystacyjnym sklepie (płynów do spryskiwaczy, wody mineralnej, napojów energetycznych, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek Moya). Sześć naklejek promocyjnych upoważnia do zakupu wybranego produktu z serii SpongeBob – Moya Misja z rabatem nawet 70 proc. Spośród promocyjnych artykułów wybrać będzie można talerze, szklanki, specjalne radełka do pizzy, a całość kolekcji uzupełnić maskotkami SpongeBob występującymi w trzech rozmiarach.

Program lojalnościowy SpongeBob – Moya Misja spełnia także zadania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu Anwim. Akcja wspiera fundację Mare, której misją jest ochrona ekosystemów morskich, szczególnie Morza Bałtyckiego. Każdy uczestnik programu Moya Misja przyczyni się do wsparcia działań fundacji.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC 2020 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

SpongeBob jest najbardziej popularną postacią ze wszystkich seriali produkcji Nickelodeon, które kiedykolwiek wyemitowano. Obecnie, seria przygód mieszkańca Bikini Dolnego liczy ponad 500 odcinków. Sympatyczna, żółta gąbka z głębin oceanu lubiana jest także przez wielu dorosłych, dlatego postanowiliśmy wykorzystać tę nietuzinkową postać do naszej najnowszej akcji lojalnościowej. Chcemy zachęcić obecnych i potencjalnych klientów do odwiedzenia stacji Moya i przekonania się o wysokim standardzie oferowanych tam produktów i usług. Akcja SpongeBob – Moya Misja pozwala nam także realizować cele społeczne – wspiera działania fundacji Mare i pomaga chronić Bałtyk. Fakt, że SpongeBob jest mieszkańcem oceanu idealnie pasuje do idei zwiększania wrażliwości i świadomości ekologicznej – mówi Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim.

Akcja lojalnościowa SpongeBob Moya Misja będzie promowana w telewizyjnych kanałach stacji Nickelodeon.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.