Nowa Toyota Corolla Hybrid do wygrania w 30 sekund? To możliwe – w „Błyskawicznej Loterii Lotos” co pół minuty ktoś może wygrać jedną z ponad 200 000 nagród, w tym aż 8 samochodów Toyota Corolla Hybrid, 28 dronów, 28 hulajnóg, 200 000 kubków kawy czy napojów Dynamic. W promocji na stacjach Lotos może wziąć udział każdy, kto spełni warunki loterii. Akcja potrwa do 14 grudnia 2020 roku.
Zasady gry są bardzo proste. Wystarczy odwiedzić jedną ze stacji Lotos w całej Polsce oraz spełnić jeden z warunków udziału w loterii: zatankować samochód, zrobić zakupy na stacji lub skorzystać z oferty Cafe Punkt. W zamian za zakupy otrzymuje się specjalny kod do wykorzystania na stronie: www.blyskawicznaloteria.pl.
Ilość kodów, jakie może uzyskać gracz, zależy od dokonanej transakcji:
– za zakup min. 25 litrów dowolnego paliwa – otrzyma 1 kod,
– za zakup min. 25 litrów paliwa Dynamic – otrzyma 2 kody,
– za zakupy na stacji za min. 14 zł – otrzyma 1 kod,
– za zakupy w Cafe Punkt za min. 14 zł – otrzyma 2 kody.
Podczas jednej transakcji można otrzymać maksymalnie 3 kody.
„Błyskawiczna Loteria Lotos” to gra, w której wszyscy mogą spróbować swoich sił. W akcji może wziąć udział każdy, kto ukończył 18 lat – nawet jeśli uczestnik nie zrobił zakupów na stacji, to może przystąpić do gry o Nagrodę Niespodziankę, podając wyłącznie swój numer telefonu na stronie www loterii.
Promocja w formie loterii, oparta jest o nowoczesny mechanizm e-zdrapki, gdzie możliwość gry o wszystkie nagrody następuje poprzez zabawę w zdrapywanie na urządzeniu mobilnym lub komputerze, a odbiór nagród możliwy jest za pomocą informacji dostarczanych w wiadomości SMS.
Do wygrania w zabawie Lotos jest ponad 200 000 nagród, w tym: samochody marki Toyota Corolla Hybrid, drony, elektryczne hulajnogi, kawy z Cafe Punkt oraz napoje Dynamic. „Błyskawiczna Loteria Lotos” wystartowała 20 października i potrwa do 14 grudnia 2020 roku.
Regulamin loterii oraz lista stacji, które biorą udział w akcji dostępne są na stronie: www.blyskawicznaloteria.pl.
Loteria powstała przy współpracy z agencją H Warsaw, która odpowiedzialna była za koncepcję loterii, projekt materiałów reklamowych, strony loterii oraz spot radiowy.
STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.