NielsenIQ, międzynarodowa firma świadcząca usługi informacyjne, ogłosiła przejęcie CGA. To czołowy dostawca danych statystycznych dotyczących rynku konsumpcji w lokalach. Przejęcie to opiera się na inwestycji NielsenIQ w CGA w 2009 roku. Pozwoli na dostarczenie najbardziej innowacyjnego i szczegółowego rozwiązania w zakresie pomiaru i analizy danych dotyczących napojów alkoholowych. Jego jedynym celem jest wspieranie klientów w osiąganiu wzrostu.
Współpraca
NielsenIQ i CGA będą współpracować i zwiększą zasięg. Wyeliminują martwe strefy dla klientów i dostarczają kompleksowy obraz pomiarów konsumpcji w lokalach i poza nimi. Jest to bezprecedensowy przełom dla branży alkoholowej. To zarazem ekscytujący krok, ponieważ niezrównana globalna pozycja NielsenIQ, wiarygodne dane i innowacyjna platforma połączą się z czołowym systemem monitorowania sprzedaży CGA.
Na całym świecie rynek napojów alkoholowych jest wart ponad 1,6 biliona dolarów. Oczekuje się, że w ciągu najbliższych pięciu lat wzrośnie o 7 proc. Ze względu na rozdrobnienie kanałów sprzedaży jego międzynarodowi operatorzy poszukują spójnego odczytu swojej wielokanałowej sprzedaży, aby skutecznie planować przyszłe działania. Dla umożliwienia tego wzrostu dane i aktywa CGA zostaną w pełni zintegrowane z platformą Connect firmy NielsenIQ. W ten sposób zapewnią rynkowi dokładność informacji i rozwiązania analityczne pozwalające utrzymać konkurencyjność. Zdolność do przyspieszonej wizualizacji i analizy danych pozwoli klientom zrozumieć wzajemne oddziaływanie pomiędzy wynikami uzyskiwanymi na miejscu i poza lokalem. Przyczyni się to do identyfikacji trendów i uzyskania pełnego obrazu segmentu.
Nowe możliwości
– Dla naszych klientów z branży napojów alkoholowych możliwość wglądu w sprzedaż w lokalach jest niezwykle ważna ze względu na wielkość sprzedaży w tym kanale. Zamknięcie barów, restauracji i klubów nocnych podczas COVID pokazało, że wielkość sprzedaży można przenieść na kanały wewnętrzne i zewnętrzne. Integracja danych CGA z naszą platformą Connect jest niezbędna, aby zrozumieć wzajemne zależności między działalnością w siedzibie firmy i poza nią, analizować działalność naszych klientów we wszystkich kanałach i zapewnić najbardziej wszechstronny dostępny obraz sytuacji biznesowej.
– mówi Kim Cox, starsza wiceprezes ds. obsługi klienta w NielsenIQ.
– Konsumpcja w lokalach stacjonarnych przynosi znaczne korzyści pod względem sprzedaży w ujęciu kwotowym. Dzieję się tak ponieważ konsumenci płacą za nią wyższą cenę, znajdując się w przestrzeni publicznej lub w lokalu. Gdy dane dotyczące lokali stacjonarnych i niestacjonarnych są postrzegane odrębnie, mamy do czynienia ze ślepymi zaułkami, jeśli chodzi o cały rynek, wiedzę o kliencie i ogólne wyniki biznesowe.
– mówi Phil Tate, dyrektor generalny CGA.
– Dzięki tej inwestycji NielsenIQ kontynuuje współpracę z wiodącymi przedsiębiorstwami, zapewniającymi unikalne rozwiązania. Uzupełniają one nasze wiodące w branży możliwości w zakresie pomiaru danych, analityki i spostrzeżeń. Poczynione przez nas starania na rzecz inwestycji i innowacji w skali globalnej, przy wykorzystaniu przełomowych, wiodących kanałów, będą napędzać wzrost dla klientów na całym świecie.
– mówi Rachel White, dyrektor zarządzająca w Wielkiej Brytanii i Irlandii, NielsenIQ.
O firmie NielsenIQ
NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne. Zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów konsumenckich i detalicznych. Jest to osiągalne poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów korzystających z wielu kanałów. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiarów konsumenckich i detalicznych. Nasze dane, połączone spostrzeżenia i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego. Przybliżają je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.
Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach. Obejmuje swoim zasięgiem ponad 90 proc. globalnej populacji.
O firmie CGA
CGA Strategy Ltd jest wyspecjalizowaną firmą konsultingową w zakresie danych i badań dla rynku żywności i napojów oferowanych poza domem. Specjalizuje się w pomiarach rynkowych, badaniach konsumenckich i planowaniu lokalizacji.
To, co wyróżnia CGA, to unikalna zdolność dostępu do trzech kluczowych rodzajów danych (podaży, popytu i danych konsumenckich). Następnie triangulacja tych danych w celu zapewnienia najbardziej kompletnego i dokładnego obrazu dowolnej osoby w sektorze usług poza domem. Z oddziałów w Manchesterze (Wielka Brytania) i Chicago (USA) eksperci CGA współpracują z największymi światowymi markami konsumenckimi. W tym z producentami napojów, właścicielami marek konsumenckich, dostawcami i hurtownikami żywności. Także właścicielami pubów, barów i restauracji oraz podmiotami rządowymi.
Misją CGA, spółki założonej w 1992 r., jest wykorzystanie doskonałej jakości danych i eksperckiego spojrzenia na branżę rekreacyjną w celu zapewnienia poszczególnym markom przewagi konkurencyjnej i doprowadzenia ich do celu znacznie szybciej.
Źródło: NielsenIQ
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC-KWIECIEŃ 2022 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.