Nowe warianty piwa Desperados

Desperados jako pierwszy na świecie odważył się zrobić coś zupełnie nowego i szalonego. Połączył piwo z tequilą i wyznaczył nowe trendy w piwnym biznesie. Dziś Desperados dostępny jest w Polsce aż w pięciu wariantach. Do Original, Red i Mojito dołączyły smaki: Whisky Sour 7 proc. oraz Lime 3 proc.

Desperados to lider segmentu piw smakowych w Polsce. Co czwarta sprzedana butelka piw smakowych w Polsce to Desperados, a każdy kolejny wariant przyciąga nowych zwolenników i dobudowuje sprzedaż. Sukces marka zawdzięcza m.in. temu, że nieustannie podąża za zmieniającymi się konsumentami i ich oczekiwaniami, oferując im wachlarz różnych możliwości na każdą imprezową okazję.

Podwójna nowość

Na początku 2020 r. do portfolio Desperadosa dołączyły dwa całkiem odmienne warianty: Desperados mocniejszy w smaku i zawartości alkoholu Whisky Sour oraz lżejszy wariant – Desperados Lime.

– Źródłem unikalności marki jest odwaga i zdolność towarzyszenia jej odbiorcom w zmieniającej się rzeczywistości. Wiemy, że konsumenci wciąż poszukują nowych smaków na różne okazje – mówi Anna Owczarska, brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec. – Dlatego systematycznie poszerzamy portfolio, dając obecnym i nowym odbiorcom lepszą możliwość wyboru wariantu odpowiedniego do ich potrzeb i sytuacji – podkreśla Owczarska.

Pierwsza z nowości to Desperados Whisky Sour. Łączy w sobie piwo i smak tequili oraz mocny smak whisky i orzeźwiającej cytryny i zawiera 7 proc. alkoholu. To nowa, imprezowa moc inspirowana klasycznym drinkiem.

Poszukiwacze łagodniejszych wrażeń docenią drugą z nowości – Desperados Lime. To z kolei lżejszy wariant, o zawartości alkoholu 3 proc. Charakterystyczny aromat tequili balansuje w smaku orzeźwiająca limonka i świeżość kaktusa. Połączenie piwa i smaku cytrusów oraz niższa zawartość alkoholu sprawią, że Desperados Lime pasuje do nowych okazji, także mniejszych spotkań.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– GRUDZIEŃ 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Nowe smaki już w sklepach

Obydwa warianty dostępne są już w sklepach w całej Polsce. Desperados Lime sprzedawany jest w butelce 400 ml, puszce 500 ml i w multipaku 3x butelka 400 ml. Wprowadzeniu tej nowości towarzyszyć będzie silna kampania 360O, tj. spot telewizyjny, specjalne materiały promocyjne w sklepach oraz działania w digialu i mediach społecznościowych. 

Dla poszukiwaczy imprezowych wrażeń Desperados Whisky Sour dostępny jest w butelce Desperadosa 400 ml oraz w opakowaniu zbiorczym 3x butelka 400 ml. Wariant także będzie miał mocne wsparcie w postaci całorocznej kampanii, m.in. w digitalu, a latem będzie go można spróbować na największych festiwalach muzycznych w Polsce.  Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja Lvov.  Komunikację w digital i mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Vml. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

[1] za Panelem Detalicznym AC Nielsent, Total Polska, styczeń-lipiec 2019

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.