Pure City to już ósmy brand, który korzystać będzie z modelu biznesowego „white label”, oferowanego przez Elocity. Jego założyciele zapowiadają dynamiczny rozwój i deklarują uruchomienie pierwszych 50 stacji ładowania do końca 2022 roku.
Współpraca Pure City i Elocity
Właściciele startupu stawiają przy tym nie tylko na szybką stopę zwrotu z inwestycji. W swojej działalności łączą również zarabianie na ładowaniu aut elektrycznych z zyskami płynącymi z cyfrowej reklamy zewnętrznej.
– Widzimy potencjał branży elektromobilnej, ale na związane z nią inwestycje patrzymy znacznie szerzej niż większość firm, wchodzących na rynek transportu zeroemisyjnego. Dlatego stworzyliśmy model biznesowy mocniejszy, niż te oparte jedynie na samej sprzedaży prądu. W naszej sieci znajdą się ładowarki polskiej produkcji, wyposażone w ekrany ledowe. Dzięki nim możliwe będzie wyświetlanie dowolnych treści marketingowych.
– mówi Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City.
Ładowarki z ekranami LED sposobem na szybszy zwrot z inwestycji
Ładowarki AC z totemami reklamowymi digital to na polskim rynku wciąż urządzenia stosunkowo nowe. Tym samym mogą być ciekawą propozycją zwłaszcza dla właścicieli i zarządców centrów handlowych, dla których stacje ładowania stanowią wartość dodaną do wcześniej prowadzonego biznesu. A to właśnie na parkingach zewnętrznych wybranych galerii handlowych mają pojawić się pierwsze stacje Pure City – Miejskiej Sieci Elektrostacji.
– Zainspirowani działaniami firm zza oceanu, chcemy jako Pure City zrealizować projekt unikatowy w skali naszego kraju. Model biznesowy white label z oferty Elocity, umożliwia nam znacznie szybsze rozwijanie naszej marki. To dla nas ważne, bo od razu po uruchomieniu stacji będziemy mogli zaoferować użytkownikom znacznie więcej, niż gdybyśmy działali we własnym zakresie – dodaje inwestor.
– podkreśla Bieńkowski.
Według założeń ładowanie na pierwszych stacjach Pure City – Miejskiej Sieci Ładowania ma być możliwe już na przełomie października i listopada. W tej chwili trwają wizje lokalne ok. 200 miejsc, które weryfikowane są pod kątem priorytetów instalacji. Po centrach handlowych planowane jest rozszerzenie dostępności punktów marki o wybrane miasta i gminy.
Źródło: Elocity
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.