Somersby Sparkling Rosé – lato w kolorze różu

W portfelu marki Somersby pojawił się nowy wariant – delikatny i orzeźwiający Somersby Sparkling Rosé.

Somersby Sparkling Rosé, inspirowany różowym winem, ma delikatny kolor i smak. Orzeźwiający charakter nadają mu też bąbelki, czyniąc z niego idealny napój na specjalne okazje i na codzienne chwile. Wyśmienicie smakuje mocno schłodzony, serwowany w kieliszku, zawiera 4,5 proc. alkoholu.
Somersby Sparkling Rosé jest idealny dla osób, które cieszą się życiem, nieustannie poszukują nowości, dla ludzi pełnych energii i optymizmu, ciekawych smaków i oryginalnych połączeń.

– Marka Somersby cieszy się od kilku lat dużym zainteresowaniem konsumentów. Co roku nowości przyjmowane są bardzo pozytywnie, co w 2019 roku przełożyło się na jej bardzo dynamiczny wzrost. W 2019 roku sprzedaż marki zwiększyła się wolumenowo o 34 proc. Z kolei kategoria piw smakowych, zarówno alkoholowych i bezalkoholowych wariantów, odnotowała w Polsce w roku poprzednim w porównaniu do 2018 roku wzrost wolumenowo o ponad 19 proc. [1] – podsumowuje Aleksandra Borek, Somersby Brand Manager.

Nowy wariant Somersby pojawi się na rynku na początku marca i dostępny będzie w szklanych butelkach bezzwrotnych o poj. 0,4l oraz puszkach o poj. 0,5l.

Wprowadzeniu na rynek nowego wariantu będzie towarzyszyć kampania reklamowa w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative, a działania w Internecie i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Kamikaze.

W ofercie marki znajdują się jeszcze warianty: Somersby Mango&Lime, Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Watermelon, a także wariant bezalkoholowy Somersby Pear 0,0 proc.


[1] Obliczenia własne Carlsberg Polska

Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2020!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.