Sprzedaż detaliczna na stacji

Udostępnij artykuł

W raporcie znajdują się komentarze specjalistów oraz przedstawicieli firm oceniających ostatni rok sprzedaży detalicznej paliw oraz handel detaliczny w sklepach na stacjach, gastronomię, myjnie oraz usługi towarzyszące. W raporcie podsumowany zostanie ostatni rok w zakresie wykorzystania najnowszych technologii w dziedzinie prowadzenia stacji paliw. Każdy z rozdziałów będzie zilustrowany wykresami i tabelami. Raport powstaje we współpracy z wiodącymi firmami konsultingowymi, instytutami badawczymi i ekspertami polskiego rynku paliwowego.

Wydawcą raportu jest BROG Media Biznesu. To wiodąca firma komunikacji biznesowej w Polsce. Nasza usługi kierujemy do zarządów oraz menadżerów kierujących firm i instytucji działającymi na rynkach paliw i handlu detalicznego, rynku horeca oraz ochrony zdrowia i usług medycznych.
Od 15 lat dostarczamy aktualne informacje rynkowe oraz zapewniamy profesjonalny kanał komunikacji marketingowej „business-to-business”. W tym celu wykorzystujemy nowoczesne narzędzia komunikacji: spotkania biznesowe, konferencje, portale internetowe oraz czasopisma biznesowe. Z naszych usług korzysta ponad 10 000 firm i instytucji. 

Raport opracowuje redakcja portalu Petrolnet.pl oraz czasopisma Stacja Benzynowa we współpracy z wiodącymi firmami konsultingowymi, instytutami badawczymi i ekspertami polskiego rynku paliwowego, handlu detalicznego oraz rynku horeca.

Pobierz pełną wersję raportu Stacje Paliw – sprzedaż detaliczna 2010