Szkolenia pracowników w nowych realiach – LIVE z Wiktorem Miałkowskim

Już w poniedziałek o godz. 16.45 na naszym Facebookowym profilu Stacja Benzynowa & Convenience Store odbędzie się LIVE z udziałem Wiktora Miałkowskiego, partnera Pro Business Solutions. Gospodarzem spotkania będzie Edwin Kaniuk, redaktor naczelny czasopisma Stacja Benzynowa & Convenience Store oraz portalu Petrolnet.pl. Zapraszamy serdecznie do aktywnego udziału i zadawania pytań przed oraz w trakcie naszej transmisji.

Miło nam poinformować, iż w najbliższy poniedziałek, 15 czerwca odbędzie się już piąta rozmowa „na żywo” w ramach cyklu realizowanego za pośrednictwem profilu na Facebooku czasopisma Stacja Benzynowa & Convenience Store. Do rozmów zapraszamy wybitnych przedstawicieli sektora stacji paliw, ekspertów od prowadzenia sklepów, konceptów kawowo-gastronomicznych oraz dostawców. W dyskusji na bieżąco będzie można zadawać pytania umieszczając je bezpośrednio pod postem z publikacją “na żywo”.

W najbliższej dyskusji nasz gość odpowie m.in. na pytania:

– Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na rynek retail?
– Jakie kompetencje pracowników staną się bardziej poszukiwane w nowej rzeczywistości?
– Czy sposób szkolenia pracowników powinien się zmienić?
– Czy nowoczesne technologie mogą wspomóc proces szkolenia?

Podczas spotkania on-line widzowie i słuchacze będą mogli zadawać w komentarzach pytania, na które wraz z naszym gościem postaramy się możliwie wyczerpująco odpowiedzieć. Zachęcamy również do nadsyłania pytań i propozycji wątków dyskusji wcześniej na adres biuro@brogb2b.pl w temacie “Pytanie do Live’a z Wiktorem Miałkowskim”.

Wiktor Miałkowski jest certyfikowanym coach’em ICF (International Coach Federation), współpracującym z managerami najwyższych szczebli zarządzania oraz właścicielami firm (executive and business coaching). Posiada tytuł „Trener umiejętności psychologicznych”, kończąc podyplomową szkołę trenerską certyfikowaną przez polskie Towarzystwo Psychologiczne.

Doświadczony coach i trener z zakresu sprzedaży, negocjacji,  zarządzania i coachingu, prowadzący szkolenia dla takich firm jak Kompania Piwowarska, Unilever, Maspex, Henkel, BIC, Mars, Hortex, Atlas, Pepco, Philip Morris, Polska Grupa Farmaceutyczna, Bayer, Adamed. Poparte licznymi sukcesami obszary specjalizacji: zarządzanie, coaching, sprzedaż, marketing oraz trade marketing.

Przez ponad 20 lat swojej pracy zawodowej piastował wysokie stanowiska menadżerskie w największych firmach międzynarodowych i polskich sektora FMCG, takich jak: Pepsi, Mars Polska czy Ruch, z sukcesami prowadził projekty m.in. dla PKN Orlen. Wieloletni praktyk w zarządzaniu sprzedażą oraz całymi działami przedsiębiorstwa.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.