Unikalny Sixt DriveSmart by BP

Udostępnij artykuł
Sixt DriveSmart by BP to opracowany wspólnie przez Sixt Rent a Car oraz BP ogólnodostępny program najmu samochodów. Łączy mobilność i nowe samochody z brakiem obciążeń związanych z byciem właścicielem auta.

Zmiany dotyczące szeroko pojętej mobilności są nieuniknione i dzieją się na naszych oczach – alternatywne źródła napędu pojazdów, carsharing, pojazdy autonomiczne. Z badań rynku nad elektromobilnością wynika, że coraz więcej osób ceni sobie mobilność, niekoniecznie łącząc ją z chęcią posiadania swojego auta. Polski rynek motoryzacyjny w ciągu ostatnich dwóch lat rozwinął ofertę najmu krótkoterminowego dla klienta indywidualnego. Umożliwia ona użytkowanie wybranego pojazdu w ramach miesięcznej opłaty bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Brakowało jednak kompleksowej oferty łączącej wiodące brandy z dostępnością i szerokim wyborem aut.

Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP Europa SE, oddział w Polsce: „Z uwagą śledzimy trendy, dostosowując do nich ofertę, biorąc pod uwagę potrzeby klientów. Z naszej analizy wynika, że rośnie ze strony klientów zapotrzebowanie na taką ofertę. Propozycja wspólnego projektu z firmą Sixt Rent a Car przyszła w bardzo odpowiednim czasie. Chcemy być bliżej klientów, towarzyszyć im w trakcie podróży”.

Andrzej Olesch, dyrektor handlowy Sixt Poland: „Sixt DriveSmart by BP to zupełnie nowy rozdział w historii marki. Do tej pory Sixt Rent a Car był znany głównie jako wypożyczalnia aut z ofertą ukierunkowaną na klienta biznesowego. Teraz wprowadzamy usługę głownie dla Klienta indywidualnego – przysłowiowego Kowalskiego, który poszukuje nowego auta dla siebie. Wchodzimy w kategorię, która potocznie nazywana jest auto abonamentem. Istotą usługi jest niska opłata miesięczna. Jej wysokość kalkulowana jest w oparciu o utraconą w czasie użytkowania wartość pojazdu. W Sixt DriveSmart by BP klient otrzymuje w racie wszystko, aby nie ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem auta – od pełnego pakietu ubezpieczenia, przez 24 Assistance, opiekę serwisową, na oponach zimowych kończąc. Dzięki Partnerstwu z BP oferujemy jeszcze karty paliwowe, dzięki którym nasz klient będzie płacił mniej za paliwo oraz zyska znacznie więcej korzyści”.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dla kogo Sixtdrivesmart by BP?

Oferta Sixtdrivesmart dostępna jest w całej Polsce. Na prawie 550 stacjach BP klienci będą mogli dowiedzieć się o programie, a wynajmujący otrzymają kartę paliwową BP, która umożliwia zakup paliwa na stacjach BP w specjalnej cenie oraz wiele dedykowanych promocji. Atutem może być też bezgotówkowe rozliczanie zakupu paliwa. Program to przede wszystkim komfort, jak również możliwość korzystania z nowego samochodu na specjalnych i bardzo atrakcyjnych warunkach najmu. W ofercie znajdują się bogato wyposażone auta wielu marek w każdym segmencie począwszy od aut miejskich, a na SUV kończąc. Okres najmu waha się od 6 do 24 miesięcy. Sixt DriveSmart by BP to niska opłata miesięczna, bez kosztów wstępnych oraz szeroki wachlarz świadczeń zawartych w cenie: pełne ubezpieczenie AC/OC, 24h Assistance, opony zawsze dopasowane do sezonu, opieka serwisowa. Na bohatera kampanii wybrano Fiata 500 ze względu na rozsądną cenę, nowoczesny wygląd, bliskość fabryki Fiata i niską cenę wynajmu.

Bartłomiej Brzozowski, Fleet Manager w FCA Poland: „Projekt współtworzony z wypożyczalnią samochodów Sixt oraz siecią paliw BP jest spójny z obecnymi trendami rynkowymi i daje możliwości wypożyczenia samochodów w łatwy sposób. Cieszymy się, że FCA Poland może być częścią tego przedsięwzięcia i że nasze designerskie Fiaty 500 będą obecne na stacjach paliw BP. Wierzymy, że to dopiero początek współpracy i że będziemy ją kontynuować w najbliższym czasie”.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Tagged
Opublikowano: 04.12.2018
Aktualizacja: 04.12.2018