Uniti expo 2022, wiodące europejskie targi dla branży petrochemicznej i myjni samochodowych, odbyły się w dniach 17-19 maja w Stuttgarcie, w Niemczech. W ciągu trzech dni ponad 16 000 uczestników ze 100 krajów spotkało się, aby podzielić się najnowszymi pomysłami i innowacjami. W nowoczesnych halach Messe Stuttgart gościło 431 wystawców z 37 krajów. Zaprezentowali najbardziej innowacyjne produkty i usługi w segmentach paliw, urządzeń typu convenience i myjni samochodowych. Branża była zachwycona powrotem po czterech latach od ostatniej edycji. Wszechstronny program konferencyjny obejmujący trzy fora dopełnił znakomite targi Uniti expo 2022.
We wtorek rano 17 maja br. zwiedzający z niecierpliwością czekali na otwarcie bram Uniti expo 2022. Po drugiej stronie 431 wystawców reprezentujących wszystkie segmenty detalicznej branży paliwowej i myjni samochodowych. Rozstawili swoje pawilony na 40 000 mkw. powierzchni wystawienniczej. Poczucie oczekiwania nadawało ton pozostałej części targów. Profesjonaliści z branży z całego świata byli zachwyceni możliwością osobistego omówienia innowacji i możliwości biznesowych.
– Atmosfera na Uniti expo 2022 była niesamowita! To jasne, że wystawcy i odwiedzający byli chętni do jak najlepszego wykorzystania tej międzynarodowej okazji do nawiązania kontaktów po pandemii. Zarówno w oficjalnych wywiadach, jak i prywatnych rozmowach, uczestnicy potwierdzili ten pogląd.
– powiedział Elmar Kühn, Dyrektor Zarządzający Uniti Kraftstoff GmbH, organizatora Uniti expo.
Cała branża w jednym miejscu
Hale 1, 3 i 5 targów Messe Stuttgart szybko zapełniły się zwiedzającymi pierwszego dnia i utrzymywały wysoką frekwencję przez trzy dni. W hali 1 uczestnicy mogli zapoznać się z tematami “Shop & convenience” oraz “Oil companies & fuel retailers”. Firmy takie jak Lekkerland SE, Aral AG i Franke Coffee Systems zaprezentowały nowe koncepcje. Najważniejszym punktem hali 1 był Pawilon Paliw Alternatywnych, w którym krajowe i międzynarodowe firmy zaprezentowały szeroką gamę opcji energetycznych do zasilania dzisiejszego i przyszłego transportu. Należały do nich wodór, eFuels, metanol, LNG i ładowanie.
W Hack Genussgarten Foodcourt zaprezentowano najlepsze koncepcje dotyczące żywności i napojów. Zwiedzający i wystawcy mogli skosztować wielu koncepcji kulinarnych i odpocząć po pracowitym dniu. Na forum Uniti expo odbyło się wiele ciekawych prezentacji na temat przyszłości branży.
Strefa “Myjnia i pielęgnacja samochodów” rozciągała się od hali 1 do dużej części hali 3. Wiodący gracze z branży byli obecni na najważniejszych targach w swoim kalendarzu. Rolety, urządzenia samoobsługowe, systemy płatności, odkurzacze, szczotki, chemia myjni i zrównoważone uzdatnianie wody – odwiedzający mogli znaleźć wszystko, co jest związane z profesjonalną działalnością myjni.
Obszar “Technologia, płatności i logistyka” zajmował halę 3 i całą halę 5. Nowe rodzaje paliwa i cyfryzacja były głównymi trendami na wystawie. Międzynarodowi sprzedawcy mogli zapoznać się z najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie zbiorników, logistyki paliw, płatności, dysz i zarządzania stacjami. Tematy zrównoważonego rozwoju i cyfryzacji znalazły się również w centrum uwagi na Forum Myjni Samochodowych i Forum Międzynarodowym. Podczas sesji liderzy branży analizowali najlepsze praktyki, wyzwania i możliwości na dynamicznym rynku.
Uniti expo Networking Party
Niezapomnianym momentem dla wszystkich była słynna już impreza Uniti expo Networking Party, która odbyła się we wtorek wieczorem. Impreza odbyła się przy wejściu do centrum wystawowego, a uczestnicy mogli cieszyć się wspaniałą nocą z muzyką, jedzeniem i fajerwerkami.
Pomimo trudnej sytuacji, zwiedzający, wystawcy i organizatorzy uznali imprezę za całkowity sukces. Zespół Uniti expo był zadowolony z poziomu frekwencji i wsparcia okazanego przez branżę.
– Biorąc pod uwagę dramatyczny spadek liczby odwiedzających z Rosji, Białorusi i Ukrainy, a także brak uczestników z obszarów objętych restrykcjami COVID-19, takich jak Chiny i Korea Południowa, udało nam się utrzymać podobną liczbę międzynarodowych odwiedzających na wysokim poziomie, jak w 2018 roku. Mieliśmy nawet znaczący wzrost z określonych regionów, takich jak Ameryka Łacińska.
– skomentował Bruno Boroewitsch, dyrektor zarządzający com-a-tec GmbH, odpowiedzialny za organizację i marketing targów.
Po raz kolejny, po czteroletniej przerwie wymuszonej pandemią, Uniti expo udało się zgromadzić całą branżę pod jednym dachem – połączenie najbardziej innowacyjnych koncepcji z międzynarodowymi decydentami, które nadal popycha branżę do przodu.
Pierwsze wrażenia, zdjęcia prasowe i filmy wideo będą publikowane na stronie www.uniti-expo.com w ciągu najbliższych dni.
Źródło: Uniti expo
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC-KWIECIEŃ 2022 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.