Warka Radler 0,0 proc. Rabarbar z Truskawką wchodzi na rynek

Warka Radler nie ustaje w tworzeniu innowacji i wyznaczaniu trendów w branży. Marka wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak – Warka Radler 0,0 proc. Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.

Warka Radler 0,0 proc. Rabarbar z Truskawką to połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy dojrzałej w słońcu truskawki. Doskonale sprawdzi się zarówno w ciągu dnia, jak i podczas wieczornego relaksu. Nowy smak dołączył do rodziny bezalkoholowych radlerów, w której znajdują się już: klasyczna cytryna, grejpfrut z pomarańczą, jabłko z miętą oraz ciemne cytrynowe – pierwszy radler warzony na ciemnym piwie.

Warka Radler zmienia również opakowania swoich produktów.

– Od marca br. na rynku zaczną się pojawiać nowe opakowania naszych radlerów. Celem zmiany jest mocniejsze podkreślenie owocowego i naturalnego smaku produktów. Chcemy pokazać już na poziomie opakowania, że Warka Radler to gwarancja orzeźwienia i świetnego smaku – mówi Ewa Stefanowicz, specjalista ds. marketingu Warki Radler.

Nowy radler od Warki otrzyma wsparcie w kanałach ATL i digital oraz na materiałach POS. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w Internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2020!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.