Śpiwór, koc piknikowy, hamak, termos obiadowy, sakwa na rower – wszystko to przyda się podczas wiosennych wycieczek. 20 kwietnia br. do katalogu programu Lotos Navigator dołączyło 45 nowych pozycji.
Oferta nagród
Aktualna oferta nagród dostępna jest na stronie www.lotosnavigator.pl oraz w aplikacji mobilnej Lotos Navigator. Z programu można korzystać na wszystkich stacjach sieci Lotos. Wystarczy tankować paliwo, korzystać z usług i robić zakupy, a dzięki temu zbierać punkty, które potem wymienia się na atrakcyjne nagrody.
W nowej ofercie znalazło się wiele produktów przydatnych podczas wiosennych podróży. To m.in. zaparzacz do kawy, torba termiczna, śpiwór, materac dmuchany, koc piknikowy, hamak, krzesło turystyczne czy sakwa na rower.
Jak odebrać nagrodę?
Nagrody można odbierać na dwa sposoby: poprzez stronę www.lotosnavigator.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej Lotos Navigator (do pobrania w sklepach AppStore oraz Google Play).
Wchodząc na stronę internetową, należy dodać do koszyka wybrany upominek, a następnie wskazać stację, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru.
Korzystając z aplikacji, po zalogowaniu, na ekranie głównym prezentowana jest karta Navigator w postaci kodu kreskowego. Kiedy klient uzbiera wymaganą liczbę punktów, może wygodnie zamówić nagrodę na wybraną stację. Aplikacja poinformuje, kiedy będzie dostępna do odbioru.
O programie Lotos Navigator
Lotos Navigator to program dla klientów stacji Lotos, który istnieje na rynku od 2008 roku. Aby do niego dołączyć, przy zakupie jednego z produktów premiowanych punktami, wystarczy poprosić sprzedawcę o kartę Navigator. Następnie trzeba zarejestrować się na stronie www.lotosnavigator.pl lub w aplikacji mobilnej.
Źródło: Grupa Lotos
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.