Wyborowa rozszerza swoje portfolio o nowe, zaskakujące warianty smakowe. Każdy z nich podkreśla inny „party mood”. Jest to element najnowszej kampanii wizerunkowej marki Wyborowa.
Wyborowa – nowe smaki
Nowości zostały stworzone zarówno do miksowania w koktajlach, jak i picia w shotach. Do wyboru są: wariant Wild z czarną porzeczką, Cheerful o smaku wiśni, śliwkowy Jazzy, gruszkowy Funky, Sunny z mango i miechunką oraz Fresh z limonką i miętą. Każdy z nich nadaje ton i charakter kreacjom, buduje skojarzenia nazwy i etykiety butelki z różnorodnymi kontekstami imprez. Motywów i smaków jest tak wiele, że każdy znajdzie produkt idealnie dopasowany do swojego charakteru.
Śliwkowy Jazzy podkreśli spontaniczny i nieprzewidywalny charakter szalonych spotkań. Orzeźwiający Sunny o smaku mango i miechunki będzie idealnym wyborem na imprezę w ogrodzie i popijanie koktajli przy zachodzie słońca. Wild z czarną porzeczką wyzwoli dzikość na przykład podczas szalonych imprez w środku lasu.
Kampania marki
„Wyłącz spinę, włącz Tryb Spotkań” to kampania, w której Wyborowa odrzuca sztuczny świat wystylizowanych imprez, który kojarzymy z reklam telewizyjnych i social mediów. W kontrze zaprasza na spotkania bez spiny, które sprawiają, że czujemy się naturalnie i swobodnie. Spontanicznym imprezom bez filtra towarzyszyć będą zupełnie nowe smaki.
Kampania promującą nowe warianty smakowe marki Wyborowa stawia na unikalny w tej kategorii nowoczesny design. Podkreśla nieoczywiste połączenia smakowe, które zadowolą nie tylko odważnych poszukiwaczy nowości, ale też bardziej konserwatywnych miłośników klasycznych smaków.
Nowości dostępne są w butelkach o pojemności 500 ml.
Źródło: Wyborowa
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.