300 stacji Moya do końca 2020 roku – 500 do końca 2024

[SPECJALNIE DLA NAS!] Tegoroczna akwizycja sieci eMila niewątpliwie przyspieszyła proces otwierania kolejnych stacji Moya, o którym niedawno pisaliśmy (Moya zwielokrotni dynamikę rozwoju sieci). Nieoficjalne dotychczas informacje o nowych planach rozwojowych marki potwierdza w krótkiej rozmowie z portalem Petrolnet.pl Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych Moya, członek zarządu Anwim.

Petrolnet.pl: Czy znane są już nowe założenia Moya, w zakresie rozwoju stacji paliw? Poprzedni plan zakładał skupienie w sieci 350 stacji do końca 2023 roku. Jakie są nowe założenia?

Filip Puchalski: Sieć stacji paliw Moya pozostaje w Polsce liderem pod kątem dynamiki rozwoju. Z roku na rok zwiększamy zagęszczenie na mapie, rozwijamy usługi i ofertę produktową. Inwestujemy coraz więcej środków, czyniąc nasze stacje atrakcyjnymi dla klientów końcowych. Cel, który został wyznaczony dwa lata temu, czyli 350 punktów Moya do końca 2023 r. dziś już jest nieaktualny. Ambicje firmy sięgają liczby ponad 500 stacji do końca 2024 r. Wiąże się to dla nas z ogromną pracą i mobilizacją, ale ufam, że z takim zespołem, jaki mamy obecnie, doświadczeniem i wiedzą, zgromadzonym przez trzydzieści lat działania, jesteśmy w stanie go zrealizować.

Gdy dwa lata temu fundusz Enterprise Investors przystąpił do współpracy z naszą firmą, sieć Moya liczyła 180 stacji. Dziś jest ich niemal 300, a tempo rozwoju nie słabnie. Cieszymy się, że nasz partner cały czas widzi w nas tak duży potencjał rozwoju.

Z jaką liczbą stacji uda się Państwu zamknąć 2020 rok?

W tym roku z pewnością będziemy świętować otwarcie 300. stacji, działającej pod marką Moya.

Ile stacji eMila udało się do tej pory włączyć do sieci Moya (na dzień 7 grudnia 2020)?

Do 7 grudnia, zgodnie z przyjętym harmonogramem, do sieci Moya zostało włączonych operacyjnie dziesięć stacji eMila – trzy w Łodzi, w Sosnowcu, Tychach, Bytomiu, Kaliszu, Wałczu oraz dwie w Poznaniu.

4 grudnia br. minął termin na składanie ofert w przetargu na rebranding stacji eMila. Czy uda się Państwu utrzymać zakładany harmonogram prac?

Rebranding jest kolejnym, niezwykle istotnym elementem procesu przejęcia stacji eMila przez sieć stacji paliw Moya. Obecnie punkty, które zostały operacyjnie włączone do Moya, funkcjonują w dotychczasowych barwach. Tymczasowo, na tych obiektach widnieje logotyp Moya express. Zasadniczy rebranding i pełna adaptacja będzie prowadzona w przyszłym roku. Zgodnie z założeniami, proces ten chcemy zakończyć do końca pierwszego kwartału 2021 r. W wyniku przetargu wyłonimy godnego zaufania partnera, który przeprowadzi prace adaptacyjne zgodnie z naszymi wymaganiami.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2020 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.