500 stacji paliw Moya. Polska niezależna sieć umacnia swoją pozycję na rynku

Udostępnij artykuł

Zarządzana przez Anwim S.A. sieć stacji paliw MOYA osiągnęła kolejny kamień milowy – 2024 rok kończy z liczbą pół tysiąca punktów. To sukces, który nie tylko umacnia pozycję polskiej niezależnej firmy jako operatora 3. największej oraz najdynamiczniej rosnącej sieci w kraju, ale także podkreśla jej zaangażowanie w rozwój oferty i innowacje.

moya stacja paliw petrolnet

Sieć Moya powstała w 2009 roku, kiedy otwarto pierwszą stację w Mińsku Mazowieckim. Od tamtej pory marka dynamicznie się rozwija, łącząc rozbudowę infrastruktury z wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań. Sieć rozwija się w modelu wielowymiarowym, obejmując trzy typy stacji: obsługowe, automatyczne dla klientów flotowych oraz samoobsługowe Moya express.

Obiekty Moya obecne są w całej Polsce, zarówno przy głównych trasach tranzytowych, jak i w mniejszych miejscowościach. Sieć Moya rozwija się w dużej mierze dzięki modelowi franczyzowemu, który umożliwia lokalnym przedsiębiorcom prowadzenie działalności pod silną i rozpoznawalną marką. Obecnie aż 70% stacji Moya to obiekty franczyzowe, co świadczy o skuteczności partnerskiego podejścia Anwim S.A. do współpracy z franczyzobiorcami.

Osiągnięcie liczby 500 stacji to dla nas wyjątkowy moment i potwierdzenie skuteczności naszej strategii rozwoju. Pół tysiąca punktów Moya na mapie całej Polski to efekt ciężkiej pracy całego zespołu i naszych partnerów franczyzowych – podkreśla Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A. i dodajeStawiamy zarówno na rozwój ilościowy, jak i jakościowy. Chcemy oferować klientom kompleksową i nowoczesną obsługę na najwyższym poziomie.

Stacja Benzynowa & Convenience Store
>> kliknij, aby zapoznać się z BEZPŁATNYM pełnym wydaniem <<

SB CS okladka

Innowacje w obsłudze klientów

Właściciel sieci Moya stawia na innowacyjne podejście do obsługi klientów, czego przykładem są rozwiązania mobilne, które umożliwiają użytkownikom szereg korzyści. Super Moya, rozwiązanie stworzone z myślą o klientach indywidualnych, pozwala m.in. na korzystanie z promocji i zniżek, zbieranie punktów lojalnościowych oraz wygodne i szybkie płatności. Z kolei program Moya Firma, skierowany zarówno do dużych flot, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych, oferuje dodatkowo takie funkcjonalności, jak zbiorcze faktury, kontrolę wydatków oraz możliwość tankowania i ładowania pojazdów również poza granicami Polski. To możliwe dzięki The Fuel Company (TFC), które jest częścią grupy Anwim i zapewnia obsługę kart paliwowych akceptowanych na tysiącach stacji w Europie. Co więcej, dzięki integracji infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych, zarówno użytkownicy indywidualni, jak i floty mogą nie tylko tankować, ale również ładować swoje samochody z poziomu jednej aplikacji, korzystając z sieci partnerskich i rozwijającej się własnej infrastruktury Moya energia.

Inwestujemy w rozwiązania, które realnie odpowiadają na potrzeby naszych klientów – niezależnie od tego, czy jest to kierowca indywidualny, czy firma zarządzająca dużą flotą. Chcemy, aby Moya była marką, która nie tylko ułatwia codzienne podróże, ale także wspiera przedsiębiorców w optymalizacji ich działań. Rozwój nowoczesnych narzędzi jest nieodłącznym elementem naszej oferty – mówi Rafał Pietrasina.

Uroczystość z okazji osiągnięcia liczby 500 stacji w sieci Moya odbędzie się na nowo otwartej stacji w Kobyłce na początku lutego. W wydarzeniu wezmą udział zarząd, właściciele oraz zaproszeni goście. Do wspólnego świętowania tego ważnego osiągnięcia sieć zaprasza także klientów, na których będą czekały liczne atrakcje oraz promocje.

źródło: Anwim

NEWSLETTER PETROLNET ZAPISZ SIE

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.