66 proc. kierowców korzysta z WC na stacji

Udostępnij artykuł

Niemal 66 proc. badanych korzysta z toalety, 45 proc. myje szyby, a prawie 38 proc. kupuje artykuły motoryzacyjne i spożywcze. Coraz więcej klientów używa papierowych ręczników (35,6 proc.) i korzysta z okazji umycia samochodu w myjni (33,4 proc.). Stałą popularnością cieszy się także kompresor (32,7 proc.). Jedna piąta badanych docenia istnienie odkurzacza samochodowego. Dla nieco ponad 15 proc. ważne są usługi gastronomiczne. Niewielką popularnością natomiast cieszą się warsztaty samochodowe i wulkanizacja – jedynie 4,3 proc. badanych z nich korzysta.

W badaniu Moto Scan zastosowano badania ankietowe na reprezentatywnej próbie losowej właścicieli samochodów osobowych. Wielkość, sposób doboru i geograficzne rozproszenie próby pozwalają odnosić wyniki badania do całej populacji właścicieli aut osobowych. Badanie ma charakter cykliczny i jest prowadzone dwa razy w roku (wiosna /jesień) przez firmę Qualifact. Umożliwia dzięki temu stałe śledzenie zmian i trendów rynkowych, dokonywanie porównań oraz weryfikacje rezultatów działalności w badanym okresie.

Firma Qualifact Badania rynkowe i doradztwo została utworzona w 2006 r. przez grupę naukowców pracujących wcześniej w innych firmach badawczych. Dzięki interdyscyplinarności wykorzystywanej wiedzy firma może zaoferować najbardziej zaawansowane badania ilościowe i jakościowe, a także najnowsze, unikalne narzędzia analizy danych.
 

Opublikowano: 03.09.2010
Aktualizacja: 03.09.2010