8,08 minuty na obsługę klienta stacji

Udostępnij artykuł

Najważniejszy dla badanych jest czas – chcą jak najszybciej zatankować i jechać dalej. Szybka obsługa i brak kolejek liczy się najbardziej dla niemal 70 proc. badanych kierowców. Niecałe 30 proc. ankietowanych zadeklarowało chęć skorzystania z usług dodatkowych np.: sklepu, myjni, odkurzacza czy kompresora. W czasie wizyty na stacji jedynie 3 proc. klientów korzysta z jej usług kompleksowo.

W badaniu Moto Scan zastosowano badania ankietowe na reprezentatywnej próbie losowej właścicieli samochodów osobowych. Wielkość, sposób doboru i geograficzne rozproszenie próby pozwalają odnosić wyniki badania do całej populacji właścicieli aut osobowych. Badanie ma charakter cykliczny i jest prowadzone dwa razy w roku (wiosna /jesień) przez firmę Qualifact. Umożliwia dzięki temu stałe śledzenie zmian i trendów rynkowych, dokonywanie porównań oraz weryfikacje rezultatów działalności w badanym okresie.

Firma Qualifact Badania rynkowe i doradztwo została utworzona w 2006 r. przez grupę naukowców pracujących wcześniej w innych firmach badawczych. Dzięki interdyscyplinarności wykorzystywanej wiedzy firma może zaoferować najbardziej zaawansowane badania ilościowe i jakościowe, a także najnowsze, unikalne narzędzia analizy danych.
 

Opublikowano: 06.09.2010
Aktualizacja: 06.09.2010