Agencja PA wygrała przetarg na obsługę marketingową myjni BP

Udostępnij artykuł
Za kompleksową komunikację marketingową myjni BP odpowiada PA. Agencja przygotowuje i realizuje kampanie online i offline wszystkich myjni należących do BP, zarówno tych automatycznych, jak i bezdotykowych.

Do marki BP należy ponad 540 stacji, z czego aż na 238, można profesjonalnie umyć auto. W ramach wygranego przetargu PA przygotowała już pierwszą kampanię online i offline pod hasłem „Czysty zysk na myjni BP”, która będzie trwać do 06.08.2019 r.

Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie koncepcji kreatywnej najnowszej promocji, zaprojektowanie KV, materiałów POS oraz hasła reklamowego. Co więcej, stworzona przez PA strategia komunikacji najnowszej promocji, obejmowała także kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 01.07.2019
Aktualizacja: 02.07.2019