Ambra wprowadza do sprzedaży bezalkoholowe wina

Udostępnij artykuł
Dwa bezalkoholowe szczepowe Cin&Cin Free Sauvignon Blanc i Cabernet Sauvignon zachowały smak, aromat i charakter klasycznych win, ale nie mają procentów. To oznacza, że kieliszkiem wina konsumenci mogą cieszyć się zawsze, wszędzie i bez żadnych ograniczeń.

Trend umiarkowanej konsumpcji alkoholu wyraźnie zmienia cały rynek. Bardziej niż kiedykolwiek liczy się smak, jakość, pochodzenia produktu i jego ciekawa historia. Lubimy mieć swoje rytuały, ale jeszcze bardziej cenimy sobie niezależność. Rewolucję zaczęły piwa bezalkoholowe, które stanowią już niemal 6 proc. całej kategorii. Teraz czas na wina bezalkoholowe. Tylko w ostatnim roku sprzedaż bezalkoholowych win musujących zwiększyła się trzykrotnie, osiągając prawie 3 proc. całej kategorii.

– Marka Cin&Cin – symbol kobiecych przyjemności, wolności i imprez dwa lata temu wprowadziła do sprzedaży bezalkoholowe musujące Cin&Cin Free. Jego sukces zachęcił nas do realizacji znacznie trudniejszego technologicznie projektu. Złożoność walorów smakowych i aromatycznych win spokojnych przez lata były dużą barierą w produkcji win bezalkoholowych. Dysponując nowoczesną technologią i bazując na 30 latach doświadczeń naszej spółki matki możemy jednak śmiało powiedzieć, że wspólnie jesteśmy jednym z prekursorów i światowych liderów dealkoholizacji win – mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager Ambra Brands.

Bazą Cin&Cin Free są szczepowe wina Cabernet Sauvignon i Sauvignon Blanc z południa Europy. Alkohol usunięto z nich w procesie próżniowej destylacji. W warunkach znacznie obniżonego ciśnienia wino podgrzewane jest do temperatury 35°C, w której odparowuje wyłącznie alkohol. Pozwala to zachować wszystkie naturalne aromaty i smaki.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– KWIECIEŃ-MAJ 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.