Amic Polska: wdrożymy aplikację mobilną jeszcze w 2019 roku

Udostępnij artykuł
W ubiegłbym tygodniu nasza redakcja jako pierwsza poinformowała o planach Amic Polska, dotyczących wdrożenia aplikacji mobilnej dla klientów sieci. Udało nam się dotrzeć do nowych szczegółów projektu.

11 lutego br. jako pierwsi i dotychczas jedyni na rynku informowaliśmy o trwającym przetargu Amic Polska, w ramach którego firma planuje nawiązać współpracę z kontrahentem, który przygotuje dla klientów sieci aplikację mobilną.

Szczegóły przetargu: Amic pracuje nad aplikacją mobilną

– Chcemy stworzyć jedną wygodną aplikację, która będzie dostarczała wszystkie funkcjonalności pożądane przez naszych klientów. Przetarg dotyczy pierwszego etapu wdrożenia modułowej aplikacji Amic Polska – powiedział redakcji portalu Petrolnet.pl przedstawiciel Amic Polska.

Sieci stacji paliw coraz chętniej inwestują we własne rozwiązania technologiczne, które ułatwiają im kontakt z klientami, pozwalają na gromadzenie usług w jednym, wirtualnym portfelu, co przekłada się na budowę relacji z klientami i budowanie ich przywiązania do marki. Przypomnijmy, że w ostatnim czasie jednym ważniejszych projektów wdrożonym na polskim rynku był debiut Orlen Pay, nowej funkcjonalności aplikacji Orlen Mobile, umożliwiającej klientom stacji PKN Orlen dokonywanie płatności za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze.

Jak udało nam się dowiedzieć, Amic Polska nie zamierza ograniczać się tylko do wdrażania rozwiązań znanych już z innych aplikacji oferowanych przez sieci stacji paliw. Klienci mogą spodziewać się nowatorskich funkcjonalności.

– Już w pierwszy etapie planujemy wdrożyć rozwiązania, które nie posiada żadna konkurencyjna aplikacja. Przed ogłoszeniem specyfikacji przetargu i jego rozstrzygnięcia nie możemy jednak szczegółowo opisać tych rozwiązań – odpowiada redakcji Petrolnet.pl przedstawiciel Amic Polska.

Premiera najnowsze rozwiązania nastąpi jeszcze w bieżącym roku.

– Wdrożenie aplikacji jest planowane na drugą połowę 2019 roku. W kolejnych etapach będziemy dodawali nowe moduły oraz stale analizowali i ulepszali naszą aplikację – dowiadujemy się z rozmowy, z przedstawicielem Amic Polska.

Przypomnijmy, że Amic Polska zarządza siecią 115 stacji. Obecnie aż do końca pierwszej połowy 2019 roku trwa rebranding sieci, w części działającej jeszcze pod marką Lukoil. Przy stacjach działają nowoczesne sklepy convenience, a część z nich przeszła już modernizację do standardu Amic Market. Na terenie części obiektów działają nowoczesne koncepty kawowo-gastronomiczne pod marką Food Point. Sieć współpracuje również z marką Subway – obecnie restauracje pod amerykańskim brandem prowadzą działalność na terenie 10 stacji Amic.

Liderzy Rynku – Dostawcy dla Stacji Paliw – RAPORT 2019!
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.