Anwim S.A wprowadza Caffe Moya

Udostępnij artykuł

Od kilku lat rośnie udział sprzedaży pozapaliwowej na stacjach paliw. Dynamicznie rozwijają się koncepty gastronomiczne firm paliwowych. Na stacjach PKN Orlen działają obecnie 422 kąciki Stop Cafe oraz 184 punktów Stop Cafe Bistro. Koncern BP ma swoją gastronomiczną markę Wild Bean Cafe, Shell wprowadza właśnie na stacje własny pomysł pod nazwą Power do drive.

W tyle nie pozostają mniejsze firmy paliwowe. Spółka Anwim S.A, która od ubiegłego roku rozwija sieć stacji franczyzowych Moya, przygotowała własny koncept pod nazwą Caffe Moya. Gotowe jest już logo i szczegóły pomysłu.

– Na stacjach ze znakiem Caffe Moya klient ma możliwość kupna gorących napojów, w tym świeżo parzonej markowej kawy oraz ciepłych przekąsek – mówi Piotr Niemczyk, dyrektor ds. rozwoju sieci stacji paliw w Anwim SA. Projekt, poprzez wysoką jakość oferowanych produktów ma przyciągnąć klientów na stacji, a dla partnerów ma być dodatkowym argumentem do wstąpienia do sieci.

W ciągu najbliższych tygodni sieć stacji Moya powiększy się do 10 obiektów. Do końca roku firma chce mieć w sieci 25 stacji. Anwim S.A zaplanował rozbudowanie sieci do ok. 70 obiektów w całej Polsce.

W stworzenie własnej sieci fast food inwestuje koncern Shell. Wkrótce na stacjach pojawi się Power to driver. Obecnie koncern zakończył pracę nad wizualizacją. Jest ona wdrażana na wszystkich stacjach benzynowych Shell w Polsce. Agencja Albert Lumberjacker stworzyła nazwę sieci, hasło, logotyp oraz wizualizację całego konceptu. Hasło promujące, które pojawi się na banerach przy stacjach Shella brzmi "Kieruj się smakiem".