Auchan rozwija digitalizację ścieżki zakupowej klienta

Udostępnij artykuł
11 października 2021 r. sieć rozszerzyła zakres usług e-commerce wprowadzając na terenie Poznania i okolic dostawy produktów zamówionych na stronie zakupy.auchan.pl/ bezpośrednio do domów konsumentów.Ponadto kupujący będą mogli również odbierać zamówione artykuły w punktach odbioru np. typu drive.

To już kolejne miasto na terenie Polski, w którym klienci sieci Auchan mogą skorzystać z tej formy zakupów. Do tej pory usługa dostępna była dla mieszkańców Warszawy, Wrocławia, od początku września br. dla Górnego Śląska: Katowic, Zabrza, Bytomia, Rudy Śląskiej, Chorzowa, Siemianowic Śląskich, Świętochłowic i Mikołowa. Pod koniec wrześniu br. usługa została uruchomiona również w Krakowie. Już wkrótce usługa będzie dostępna także w Łodzi.

Oferta produktowa obejmuje produkty świeże, także te na wagę, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.

W ten sposób Auchan potwierdza swoje zaangażowanie w rozwój usług dających możliwość dokonania sprawnych, szybkich zakupów odpowiadając na potrzeby klientów, którzy szukają takich rozwiązań.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC-LIPIEC 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.