Sieć stacji Avia, zarządzana przez Grupę Unimot, stawia na innowacje i rozpoczyna współpracę z silnym partnerem biznesowym – Škoda Auto. Od grudnia tego roku kierowcy Škody mogą korzystać z atrakcyjnych ofert lokalizacyjnych dostępnych w tej sieci stacji. Avia jest pierwszą siecią stacji paliw w Polsce, która dołączyła do programu Škoda.
Oferta opracowana we współpracy z Avia dostosowana jest do codziennych zwyczajów kierowców, aktualnej lokalizacji pojazdu oraz warunków panujących na drodze. Na przykład tuż przed koniecznym przystankiem na tankowanie, system info-rozrywkowy pokaże kierowcy najbliższe stacje paliw Avia, a także dostępne na niej zniżki i promocje.
– Wysoka jakość produktu, przystępne ceny oraz nieustanny rozwój i nowe technologie są wpisane w DNA marki Avia. Škoda „Marketplace Oferty” to innowacyjny kanał dotarcia do kierowców, dzięki któremu podnosimy wartość marki i generujemy ruch na stacjach. Aplikacja działa w systemie informacyjno-rozrywkowym pojazdu, powiadamiając kierowców Škody o specjalnych okazjach oraz promocjach dostępnych na stacjach Avia – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu Grupy Unimot, która rozwija w Polsce sieć stacji Avia. – System info-rozrywkowy informuje kierowcę o ofertach specjalnych dostępnych na naszej najbliższej stacji. Ofertę taką można przyjąć na komputerze pokładowym pojazdu, a system nawigacyjny prowadzi kierowcę do danej lokalizacji. Następnie podczas płatności obsługa stacji skanuje otrzymany przez kierowcę kod, a zniżka jest odejmowana od rachunku – dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.
Sieć stacji Avia zarządzana przez Grupę Unimot jest pierwszym w Polsce partnerem Škoda Auto z branży paliwowej. Na stacjach Avia kierowcy Škody będą mogli okazać ważne kody z voucherów i korzystać ze zniżek, na przykład na kawę.
– Nasz nowy zestaw ofert opartych na lokalizacji opracowaliśmy samodzielnie. Jest to imponujące świadectwo innowacyjnych usług łączności, które już teraz jesteśmy w stanie zaoferować klientom, w pełni wykorzystując i łącząc nasze aktualne technologie – mówi Sebastian Lasek, kierownik ds. łączności Škoda Auto.
Aplikacja z ofertą Avia dostępna jest w najnowszych systemach info-rozrywkowych, zainstalowanych w modelach: Scala, Kamiq, Superb, Karoq I Kodiaq. Wkrótce dostępność zostanie rozszerzona na inne modele: Octavia i Fabia. Przed skorzystaniem z usługi klient musi aktywować Škoda Connect i zarejestrować się w aplikacji Škoda „Marketplace Oferty”. Po aktywowaniu aplikacji Škoda „Marketplace Oferty” program przeanalizuje zachowania kierowcy, wybierane przez niego trasy i codzienne czynności, przez okres od jednego do dwóch tygodni, aby następnie tworzyć spersonalizowane oferty w oparciu o jego przyzwyczajenia, sytuację na drodze, porę roku, a także pogodę. Do tego czasu użytkownik będzie otrzymywał ogólne oferty. Kierowcy mają również możliwość samodzielnego przeszukiwania ofert dostępnych w systemie.