Bp: W postcovidowej rzeczywistości liczą się customer experience i e-commerce

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Stacje paliw przestają być tylko i wyłącznie miejscem do tankowania samochodów. Stają się wielofunkcyjnymi centrami, w których szybko możemy zaspokoić wiele potrzeb życia codziennego. Ten trend w kierunku tzw. formatu convenience, który obserwujemy od dawna, będzie dalej przyspieszać. – pisze na łamach publikacji „Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022” Dr Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik prasowy bp w Polsce.

Magdalena Kandefer bp

Działania bp

Nowa postcovidowa rzeczywistość koncentruje się wokół customer experience i e-commerce. Wygoda, elastyczność, bezpieczeństwo i technologia określają, i będą określać potrzeby naszych Klientów. Na pewno dalej Klienci będą oczekiwać od marek rzetelności, uczciwości i transparentności. Będą od nich także wymagać podejmowania działań konsekwentnie zmierzających do transformacji energetycznej. My tego samego odczekujemy od naszych dostawców.

W 2021 roku firma bp kontynuowała współpracę z Glovo, Uber Eats i ToGoodToGo. Wszystkie te rozwiązania bardzo dobrze się rozwijały. Były one praktyczną realizacją strategii bp: mobilności, customer experience, e-commerce, a także zrównoważonego rozwoju.

Podjęta w 2020 r. decyzja o otwieraniu sklepów typu convenience na stacjach paliwowych bp z partnerem Auchan pod marka EasyAuchan w 2021 r. była kontynuowana. W bieżącym roku jest jednym z priorytetów realizacji naszej strategii.

Źródło: Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022 (wydawca: BROG B2B)

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– MARZEC-KWIECIEŃ 2022 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Stacja Benzynowa & Convenience Store

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.