Cyfrowa rewolucja ekspresów do kawy

Udostępnij artykuł
Rosnąca popularność i nieustanny rozwój branży kawowej sprawiły, że stojąc przed zakupem profesjonalnego automatycznego ekspresu do kawy na stację benzynową, należy mieć świadomość tego, jak zmieniły się kryteria wyboru tych urządzeń. Oczywiście nadal ważnymi elementami, na które należy zwrócić uwagę przed zakupem takiego urządzenia, są: jakość wykonania i serwowania gotowego napoju, funkcjonalność, możliwość dowolnej konfiguracji urządzenia w zależności od naszych potrzeb oraz obsługa posprzedażowa i serwis.

Właściwie spienione mleko na ciepło lub na zimno, precyzyjnie ustawiona gramatura mielenia ziaren kawy oraz zachowanie stałej temperatury wody i mleka to standard, który w profesjonalnych ekspresach WMF dostępny jest od lat. Podobnie jak możliwość zapisu wszelkich danych przez ekspres, które w połączeniu z precyzyjnie określonymi recepturami napojów pomagają prowadzić statystyki dotyczące konsumpcji, jak również ilości zużywanej kawy.

WMF widząc potrzeby rynkowe i przeprowadzając wiele badań dotyczących funkcjonalności i obsługi automatycznych ekspresów do kawy, stawia kolejny krok i wprowadza w swoich urządzeniach innowacyjne zmiany.

W przypadku rozbudowanej sieci punktów gastronomicznych, biur lub stacji benzynowych warto zwrócić uwagę na bardzo pomocne narzędzie, jakim jest system CoffeeConnect, który kontroluje pracę wielu ekspresów jednocześnie. System CoffeeConnect pozwala na zdalne zarządzanie całą flotą urządzeń WMF z jednego miejsca. WMF CoffeeConnect zmienia potencjał ekspresów, dając im możliwość zdalnego dostarczania cennych danych, takich jak statystyki sprzedaży, ostrzeżenia o niskim poziomie zapasów lub konieczności konserwacji. Jest to system dwukierunkowy, co oznacza, że można przygotowane wcześniej promocje wysyłać bezpośrednio ze swojego biura na wyświetlacz dowolnej maszyny. Gromadząc, analizując i przetwarzając inteligentne dane o produktach, WMF CoffeeConnect umożliwia optymalizację procesów, redukcję kosztów obsługi i zwiększenie obrotów w miejscu pracy ekspresu.

Bezdotykowo, higienicznie i bezpiecznie

WMF obserwując najnowsze trendy rynkowe dba również o bezpieczeństwo osób korzystających z ekspresów, zwłaszcza w standardzie samoobsługi. W obecnych czasach zminimalizowanie wszelkich kontaktów w celu zachowania higieny to priorytet wielu producentów urządzeń. WMF stworzył aplikację internetową, dzięki której zamawiający nie muszą dotykać ekranu ekspresu podczas zamawiania ulubionego napoju. WMF SmartRemote – bo tak nazywa się ta aplikacja – to innowacyjne narzędzie do całkowicie bezdotykowego zamawiania i przygotowywania napojów w segmencie samoobsługowym. Stworzona przez WMF Group aplikacja jest łatwa i intuicyjna w obsłudze. Wystarczy zeskanować kod QR za pomocą urządzenia mobilnego, wybrać ulubiony napój z menu na ekranie telefonu, podstawić kubek pod ekspres, a urządzenie rozpocznie wydawanie napoju.

Zaprojektowane jako aplikacja internetowa rozwiązanie WMF SmartRemote jest kompatybilne z dowolnym mobilnym systemem operacyjnym (iOS, Android, Windows lub Linux). Nie ma potrzeby pobierania i instalowania określonej aplikacji. Jedyną technologią, jakiej potrzebują użytkownicy, jest kamera urządzenia mobilnego i aktywna przeglądarka internetowa. Rozwiązanie jest teraz dostępne dla wszystkich podłączonych, w pełni automatycznych ekspresów do kawy w trybie samoobsługowym.

Wysoka jakość przygotowywanych napojów w ekspresach WMF stała się cechą tych urządzeń. Wizjonerskie podejście do całego segmentu Coffee Business sprawia, że WMF nieustannie rozwija oraz wprowadza nowe rozwiązania. Kolejnym przykładem tych działań jest jedyna na rynku i opatentowana funkcja automatycznego mycia bez angażowania personelu (AutoClean), w której uzupełnienie środków czyszczących odbywa się w zależności od ich rodzaju co 40/60 dni.

Jednocześnie WMF wprowadza wyjątkowe zaawansowane systemy kontrolujące, jak choćby System Dynamic Coffee Assist lub System Dynamic Milk Assist, które zapewniają stałą jakość napojów. Zarówno pierwsze, jak i drugie rozwiązanie kontroluje i automatycznie reguluje optymalne parametry ustawień dla idealnego espresso lub kawy mlecznej, jednocześnie minimalizując udział czynnika ludzkiego.

Ewolucja ekspresów do kawy na przestrzeni lat uległa niesamowitej metamorfozie. Systemy i funkcje, do których dążono przez długi czas, obecnie są standardem marki WMF reprezentowanej przez Primulator w Polsce. Co więcej, oprócz nich wciąż pojawiają się nowe opcje, które ułatwiają obsługę oraz kontrolę jakości serwowanych napojów. Ciągły rozwój i poszukiwanie najlepszych rozwiązań stawiają ekspresy WMF na pierwszym miejscu jako lidera, od którego pozostali producenci mogą czerpać inspiracje. Przykładem jest w pełni autonomiczny i samoobsługowy punkt gastronomiczny SelfCoffee Concept, projekt powstały przy współpracy z firmą SelfMaker — liderem nowatorskich rozwiązań dla sektora CS. SelfCoffee Concept jest odpowiedzią na współczesne trendy w gastronomii, gdzie Klient może przygotować ulubioną kawę, zamówić świeży posiłek z oferty gastronomicznej lub dokonać zakupu produktów z vendingu bądź oferty sklepowej bez udziału personelu – w pełni automatycznie. Program obsługi jest personalizowany według potrzeb lokalu, dlatego cała funkcjonalność kompatybilna jest z każdym systemem POS.

Więcej informacji o automatycznych ekspresach do kawy WMF na primulator.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 30.09.2021
Aktualizacja: 30.09.2021