Dino Polska otworzyła od stycznia do końca września 2021 r. 234 nowe sklepy wobec 153 rok wcześniej.
Na koniec września 2021 r. sieć liczyła 1706 sklepów, wobec 1371 marketów rok wcześniej. Przypomnijmy, że na koniec marca 2021 r. firma informowała, że posiada w Polsce 1532 sklepy. To oznacza, że w ciągu 6 miesięcy w Polsce przybyły aż 174 placówki marki Dino.
Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino na koniec września 2021 r. wyniosła 666,8 tys. mkw. wobec 532,7 tys. mkw. rok temu.
Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Dino to także jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC-LIPIEC 2021 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.