Dołącz do europejskiej sieci stacji paliw AVIA Zostań partnerem sieci stacji paliw AVIA w Polsce

Udostępnij artykuł
AVIA to szwajcarska marka rozwijająca w Polsce sieć stacji paliw o tej samej nazwie. Reprezentowana jest obecnie przez około 3200 stacji paliw w 15 krajach Europy. O sile marki świadczy jej nieustanny rozwój – w Polsce działa już ponad 60 stacji paliw. AVIA rozwija się na zasadach franczyzy, przekazując partnerom sprawdzony model biznesowy. Przejrzysta umowa, niezależność, swoboda działania i wsparcie merytoryczne – to korzyści jakie marka zapewnia swoim partnerom. 
Konkurencyjna oferta franczyzowa

Spółka UNIMOT S.A. rozwijająca w Polsce sieć stacji paliw AVIA od lat współpracuje na sprawdzonym modelu franczyzowym, przekazując swoim partnerom niezbędną wiedzę, doświadczenie i stałe doradztwo najlepszych specjalistów. Współpraca z siecią stacji paliw AVIA pozwala franczyzobiorcy na swobodną implementację sprawdzonego modelu biznesowego międzynarodowej marki. 

To co wyróżnia ofertę AVIA, to prosta i jasno skonstruowana umowa, która daje partnerowi dużą niezależność, swobodę działania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowo w ramach umowy każdy franczyzobiorca otrzymuje wsparcie doświadczonego zespołu w prowadzeniu biznesu – od polityki sprzedaży paliw, po koncept sklepu, aspekty prawne oraz marketing. AVIA oferuje również wysokiej jakości paliwo w bardzo konkurencyjnych cenach – partnerzy mogą skorzystać z transportu własnego lub firmy transportującej paliwa, jaką dysponuje sieć. 

Korzyści z przystąpienia
  • Przynależność do międzynarodowego stowarzyszenia

AVIA to nie tylko silna marka, to także przynależność do międzynarodowego stowarzyszenia. Jego członkowie regularnie analizują międzynarodowe trendy rynkowe, aby szybko i sprawnie wdrażać najciekawsze rozwiązania.

  • Możliwość zaopatrzenia w sprawdzone paliwa

Przystępując do sieci AVIA, franczyzobiorca ma zapewniony dostęp do wysokiej jakości paliw, które oferuje AVIA. Ponieważ idea marki AVIA mocno akcentuje niezależność, partner może nabywać paliwo z innych źródeł, które zostaną wspólnie zaaprobowane.

  • Korzystne warunki współpracy

Nieustanny rozwój biznesu jest bardzo istotny, dlatego AVIA proponuje bardzo atrakcyjne warunki współpracy, oparte na minimalnym zaangażowaniu finansowym ze strony partnera.

  • Wsparcie doświadczonego zespołu

Ponad 90 lat obecności marki AVIA na rynku to ogromne doświadczenie w detalicznej sprzedaży paliw. Eksperci AVIA posiadają niezbędną wiedzę na temat efektywnego prowadzenia biznesu paliwowego i dzielą się nią z franczyzobiorcami.

  • Pełna wizualizacja stacji AVIA i konceptu sklepowego

Jednym z pierwszych etapów współpracy partnera z marką AVIA jest wprowadzenie na stacje pełnego brandingu AVIA. Otrzymanie silnej marki na otokach stacji oraz wewnątrz sklepu gwarantuje kierowcom bezpieczeństwo zakupów, a partnerowi – wzrost atrakcyjności wizualnej stacji oraz stały napływ klientów.

Wsparcie partnera biznesowego 

AVIA na każdym etapie rozwoju przekazuje partnerowi wypracowane na przestrzeni lat know-how oraz sprawdzony w praktyce model biznesowy, który obejmuje, między innymi, nowoczesne podejście do projektu sklepowego i fast food, własną markę i koncept kawy, dobór asortymentu w sklepie, szkolenia w zakresie merchandisingu oraz współpracę z dostawcami, wyspecjalizowanymi w obsłudze stacji paliw – to wszystko na bardzo atrakcyjnych warunkach. Firma wspiera partnerów wiedzą, doświadczeniem, gotowymi konceptami gastronomicznymi oraz najwyższej jakości produktami marki AVIA.

Wnętrze stacji jest spójne, dlatego partner nie musi martwić się o jej wygląd. Na początku współpracy otrzymuje pełną wizualizację stacji – od aranżacji kącika kawowego, po strefy relaksu i strefy sklepowe. 

Nieustanny rozwój sieci – nowy koncept gastronomiczny Eat&Go

Obecnie jednym z kluczowych zadań szwajcarskiej stacji paliw jest rozwój i ulepszanie oferty stacji. Wyrazistość, jakość oraz dbanie o najmniejszy szczegół to niewątpliwe zalety marki. Ściśle opracowane wytyczne ułatwiają proces wejścia na rynek i pozwalają na zachowanie spójności pomiędzy istniejącymi a nowo powstającymi stacjami paliw. Jednocześnie każda stacja traktowana jest indywidualnie z uwzględnieniem lokalnych warunków i potrzeb partnerów. 

W tym roku AVIA postawiła na stworzenie nowego konceptu gastronomicznego. Eat&Go to obecnie wizytówka i magnes przyciągający klientów. Nowy koncept gastronomiczny to odpowiedź na szybki rozwój sieci w Polsce oraz na oczekiwania klientów, którzy stację benzynową traktują już nie tylko jako miejsce do tankowania samochodów, lecz także jako przestrzeń, gdzie mogą odpocząć, dobrze zjeść i napić się aromatycznej kawy. Nowy koncept wpisuje się w nowoczesne standardy obowiązujące na stacjach paliw. Wnętrze utrzymane jest w stonowanej stylistyce. Przestrzeń podzielona została na strefy sprzedażową i wypoczynku poprzez zastosowanie prostych, czytelnych piktogramów. Eat&Go łączy w sobie minimalizm oraz ergonomię nowoczesnego sklepu typu convenience: strefa relaksu z regularnymi gniazdkami i wejściami USB do ładowania telefonów, nowoczesne oświetlenie oraz zmodernizowane toalety. 

AVIA zapewnia partnerom najwyższe standardy paliwowe, dlatego proponuje sprzedaż paliwa premium AVIA Disel Gold przeznaczonego dla samochodów napędzanych olejem napędowym. Zastosowany w nim specjalny dodatek, który został opracowany w Polsce, zapewnia poprawę właściwości smarnościowych, detergentowych oraz wzrost liczby cetanowej. Dodatkowo paliwo jest przyjazne środowisku – ogranicza udział cząstek stałych w spalinach. Firma zapewnia również zatowarowanie sklepu wysokiej jakości produktami pod marką własną AVIA (oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy). 

Pomyśl o przyszłości już dziś

AVIA to unikalny model biznesowy oraz nowoczesna kultura organizacyjna. Doskonała znajomość rynku stacji paliw oraz atrakcyjne warunki współpracy w oparciu o siłę Grupy UNIMOT są gwarancją sukcesu partnerów. Aby dowiedzieć się więcej na temat współpracy na zasadach franczyzy należy skontaktować się z przedstawicielem firmy.

Zapraszamy: franczyza@unimot.pl

Więcej informacji: www.aviastacjapaliw.pl/franczyza/

Opublikowano: 11.12.2020
Aktualizacja: 16.08.2021