Dyrektor Avia: Nasza oferta jest konkurencyjna i elastyczna

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Z uwagi na wysoką inflację i zmiany w systemie podatkowym w 2022 r. istotnym elementem oferty franczyzowej będzie w dalszym ciągu dostęp do atrakcyjnych warunków zakupu paliwa, co Grupa Unimot, jako niezależny importer paliw płynnych, nieustannie stara się zapewnić swoim partnerom i klientom. – pisze na łamach publikacji „Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022” Paweł Gniazdowski, dyrektor rozwoju sieci detalicznej Avia, Grupa Unimot.

Pawel Gniazdowski Avia

Plany Avia

Rok 2021 oceniamy bardzo pozytywnie. Rynek mocno się ożywił i staraliśmy się wykorzystać wszystkie nadarzające się szanse, aby pozyskać jak najwięcej nowych stacji. Dzięki zaangażowaniu całego zespołu Avia, działającego w ramach Grupy Unimot, udało nam się zawrzeć ponad 40 nowych umów, tym samym zrobić duży krok w kierunku powiększenia naszej sieci stacji paliw do ponad 100 obiektów. Część z tych stacji jest jeszcze w fazie procesu wdrożeniowego, ale był to rok, który z pewnością możemy określić jako okres wykorzystanych szans.

W osiąganiu ambitnych celów niezmiennie od lat pomaga nam nasza konkurencyjność i elastyczność oferty. Cały czas analizujemy trendy rynkowe i rozwijamy naszą ofertę zapewniając partnerom niezbędne narzędzia do tego, żeby prowadzony przez nich biznes był przede wszystkim stabilny finansowo, a oferta stacji konkurencyjna na rynku. W tym roku będziemy kładli szczególny nacisk na ofertę flotową Avia Card i widzimy duży potencjał do rozwoju tego produktu.

Nasz koncept Eat&Go bardzo dobrze przyjął się na rynku, dlatego cały czas poszerzamy naszą ofertę gastronomiczną, by była ona jeszcze bardziej atrakcyjna. Ten rok chcemy również maksymalnie wykorzystać na rozwój współpracy z naszym nowym partnerem – siecią Spar. W ramach pilotażu uruchomiliśmy sklepy w formacie Spar już na czterech własnych stacjach i nie ukrywam, że wiążemy z tym projektem ogromne nadzieje, a pierwsze analizy pokazują bardzo pozytywne efekty nowej oferty.

Dobre oferty dla partnerów

Z uwagi na wysoką inflację i zmiany w systemie podatkowym w 2022 r. istotnym elementem oferty franczyzowej będzie w dalszym ciągu dostęp do atrakcyjnych warunków zakupu paliwa, co Grupa Unimot, jako niezależny importer paliw płynnych, nieustannie stara się zapewnić swoim partnerom i klientom.

Ponownie powraca kwestia regulacji prawnych związanych z zakazem handlu w niedzielę, a odpowiednie dostosowanie oferty w sklepie przy stacji paliw powinno dać pozytywny efekt sprzedażowy w weekendy. Nasz zespół z pewnością nadal będzie realizował strategię rozwoju franczyzy Avia, która w założeniu jest lekka i ma dawać naszym partnerom poczucie bezpieczeństwa oraz odpowiadać na ich potrzeby.

Rynek zmieni się także po przejęciu przez koncern MOL pakietu stacji Lotos, wśród których dużą część stanowią stacje franczyzowe. Właściciele tych obiektów z pewnością będą chcieli w jakimś zakresie zapoznać się z ofertami już działających na polskim rynku franczyzodawców i w konsekwencji wybrać dla siebie najlepszą ofertę na kolejne lata.

Już widzimy poruszenie na rynku, a co za tym idzie intensyfikujemy swoje działania chcąc dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby potencjalnych franczyzobiorców i rozmawiać z nimi o korzyściach wynikających z przystąpienia do sieci Avia.

Źródło: Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022 (wydawca: BROG B2B)

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2022
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

LRDSP Raport okladka x

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 07.04.2022
Aktualizacja: 07.04.2022