[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2022] Intensywnie rozwijamy naszą sieć stacji paliw Avia i w czerwcu tego roku, 5 lat po wprowadzeniu tej szwajcarskiej marki na polski rynek przez Grupę Unimot, otworzyliśmy swoją setną stację. Pod koniec sierpnia sieć liczyła 102 obiekty, z czego 71 to stacje franczyzowe, czyli około 70 proc. prowadzonych przez nas stacji. – pisze na łamach publikacji „Stacje Paliw – Sprzedaż Detaliczna – Raport 2022” Paweł Gniazdowski dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Avia, Grupa Unimot.
Sieć stacji Avia stwarza bardzo dogodne warunki dla franczyzobiorców, zapewniając im przejrzystą umowę i dużą swobodę działania. W przeciwieństwie do innych marek, Avia nie narzuca dzierżawcom wyłączności na nabywanie paliwa. Duże możliwości pozostawione są również w kwestii sprzedaży pozapaliwowej, chociaż marka Avia wspiera doświadczeniem, dając wskazówki, jak zwiększyć zyski. Stworzona została wyjątkowa oferta franczyzowa, oparta na pozycji Grupy Unimot i doświadczeniu marki Avia. Koncepcja ta ma przede wszystkim na celu umożliwienie franczyzobiorcom osiągnięcie zadowalającego zysku dzięki atrakcyjnym warunkom współpracy.
Korzyścią jest przede wszystkim przynależność do międzynarodowego koncernu o stabilnej i nieskazitelnej pozycji na rynku paliw. Należy pamiętać, że marka Avia ma swoje korzenie i tradycję w Szwajcarii, która słynie z rzetelności i perfekcjonizmu. Sieć Avia liczy w całej Europie około 3200 obiektów i pod tym względem zajmuje siódme miejsce wśród największych operatorów stacji paliw w Europie.
Niewątpliwym plusem współpracy dla franczyzobiorców jest dostęp do najlepszej jakości paliw, co nie tylko przyciąga, ale i utrzymuje klientów stacji. Warto podkreślić, że dostęp do oferty paliw jest przywilejem franczyzobiorców, a nie z góry narzuconym warunkiem. Partner Grupy Avia ma prawo nabywać paliwo innych marek w ramach ustaleń w umowie.
Avia oferuje swoim partnerom dogodne warunki finansowe, zgodnie z którymi dzierżawca ponosi koszty ograniczone do minimum. Jest to niewątpliwie ukłon w stronę partnera biznesowego, aby zapewnić mu najkorzystniejsze warunki rozwoju.
W ofercie franczyzy należy zwrócić uwagę na wielokierunkowe wsparcie ze strony Grupy Unimot i to od samego początku współpracy. Wyposażenie stacji zgodne z linią wizerunkową marki, dbałość o szczegóły otoczenia oraz cała gama usług sprawia, że partnerom firmy Avia łatwiej jest pozyskać klientów już na starcie.
Dla rozważających możliwość podjęcia współpracy franczyzowej Avia stworzyła wiele form wsparcia i informacji, dzięki którym mogą zostać rozwiane wszelkie wątpliwości i sprecyzowane warunki współpracy. Grupa Unimot tworzy coraz większą sieć stacji paliw, a przynależność do niej stwarza ogromne możliwości rozwoju i wymiernego zysku.
Źródło: „Stacje Paliw – Sprzedaż Detaliczna – Raport 2022” (wydawca: BROG B2B)
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.