Dyrektor Circle K: Rozwój poprzez franczyzę jest jednym z naszych priorytetów

[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Rok 2020 był inny niż wszystkie, epidemia COVID-19 i związane z nią wyzwania miały duży wpływ na gospodarkę, a wraz z nią – na branżę paliwową. Mimo wielu ograniczeń z tym związanych, rynek stacji paliw w Polsce rozwijał się dobrze, a w Circle K udało nam się kontynuować przyjętą strategię rozwoju – pisze na łamach Liderzy Rynku – Dostawcy dla stacji paliw – RAPORT 2021 Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska.

W ostatnim roku otworzyliśmy 16 stacji franczyzowych, w tym dwie w Warszawie, ale też w Mińsku Mazowieckim, Chełmnie, Warce, Sandomierzu czy Czerwińsku. Polska to wciąż atrakcyjny rynek i tak jest też postrzegana przez grupę Alimentation Couche-Tard, do której należy Circle K. Planujemy tu dalszy rozwój sieci stacji paliw pod międzynarodową marką.

Franczyzobiorcy cenią dostęp do międzynarodowego know-how, jaki w przypadku Circle K oferuje kanadyjska grupa Alimentation Couche-Tard, jedna z wiodących sieci m.in. na rynku amerykańskim. Analiza globalnych trendów i wprowadzanie nowych konceptów zwiększają unikalność stacji i pomagają budować popyt. Jednym z flagowych rozwiązań jest nasz kącik kawowy, na każdej stacji znajduje się wysokiej jakości ekspres i wyciskarka cytrusów. Franczyzobiorcom zapewniamy wysokiej jakości sprzęt i know-how związany z jego obsługą, natomiast klienci mogą być pewni, że na każdej z naszych stacji wypiją aromatyczny napój.

Bardzo ważnym elementem w prowadzeniu biznesu jest też kompleksowe doradztwo sieci. Circle K zapewnienia indywidualną opiekę kierowników regionalnych m.in. w otwarciu i prowadzeniu nowych stacji. Rynek franczyzy stacji paliw będzie dalej rozwijał się w tym kierunku – aktywnego wsparcia franczyzobiorców w wielu obszarach – zarówno doradztwa, jak i oferowania nowych rozwiązań. W tym niepewnym czasie, istotna dla stabilności biznesu jest również współpraca z zaufanymi markami, takimi jak Circle K.

Stale przyglądamy się potrzebom franczyzobiorców, także teraz prowadzimy badanie tej grupy, aby lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Staramy się dopasowywać naszą ofertę biorąc pod uwagę wiele czynników – oczekiwania naszych klientów czy zmieniające się realia rynkowe. Mamy też świadomość, że partnerzy franczyzowi podejmują z nami współpracę tym chętniej, im bardziej rozpoznawalna jest nasza marka i im lepiej się kojarzy.

Dlatego inwestujemy w coraz lepszą ofertę na stacjach własnych, nowe koncepty gastronomiczne oraz doskonałą jakość paliwa. Od kilku miesięcy udostępniamy także aplikację mobilną, która daje możliwość zapłacenia za paliwo bez konieczności wchodzenia na stację – to szybkie i bezpieczne rozwiązanie, które szczególnie w czasie dystansowania społecznego doceniają klienci. Zależy nam na tym, aby biznes partnera, który zdecyduje się na współpracę z nami, dobrze się rozwijał. Rozwój poprzez franczyzę jest jednym z naszych priorytetów i w nim upatrujemy bardzo duży potencjał wzrostu.

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.