Dyrektor Circle K: Stale szukamy pola do rozwoju

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Stawiamy na dobrą komunikację z franczyzobiorcami, którzy również mają wpływ na to, jaką ofertę tworzymy dla klientów. Dostarczamy im nowe rozwiązania, ale jesteśmy otwarci na ich opinie. W 2022 r. przewidujemy kolejne otwarcia stacji franczyzowych. – pisze na łamach publikacji „Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022” Mirosław Caputa, dyrektor ds. sprzedaży i działalności operacyjnej w Circle K Polska odpowiedzialny m.in. za rozwój sieci franczyzowej.

Miroslaw Caputa CircleK

Podsumowanie roku

Z naszej perspektywy to był dobry rok. Zgodnie z planem rozwijaliśmy naszą sieć, otwierając zarówno stacje własne, jak i franczyzowe. W 2021 r. uruchomiliśmy 22 stacje, w tym 13 z nich należy do naszych franczyzobiorców. W tym roku świętowaliśmy otwarcie już setnej stacji, która powstała w Rzeszowie. Na obecną chwilę pod szyldem Circle K działa w Polsce blisko 380 stacji.

Stale szukamy pola do rozwoju, stąd też decyzje o modernizacji kolejnych stacji zgodnie z konceptem Horizon, dzięki któremu klienci zyskują większą przestrzeń do odpoczynku. W ubiegłym roku zmodernizowaliśmy 2 pierwsze stacje franczyzowe w koncepcie Horizon i będziemy kontynuować ten proces.

Choć większa część przychodów na naszych stacjach franczyzowych wciąż stanowi sprzedaż paliw, to upatrujemy największych szans na wzrost w obszarze gastronomii i pozostałych kategorii pozapaliwowych. Funkcjonujemy w kilkutygodniowych cyklach marketingowych, a każdy z nich to specjalne akcje czy promocje, wdrażanie nowych kategorii produktów. Stawiamy na model convenience, a nasi franczyzobiorcy pozytywnie oceniają zakres oferty sklepowej. Stale też rozwijamy użycie nowoczesnych technologii, które ułatwiają klientom korzystanie z naszych stacji, np. płatności mobilne, działające już na wszystkich stacjach franczyzowych. Dzięki nim można zapłacić za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze.

Plany Circle K

Będziemy podążać do tej pory wyznaczoną ścieżką, która zadowala naszych partnerów. Mamy jasne i przejrzyste zasady współpracy, o czym świadczą liczby – nasza sieć jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się w kraju. Stawiamy na dobrą komunikację z franczyzobiorcami, którzy również mają wpływ na to, jaką ofertę tworzymy dla klientów. Dostarczamy im nowe rozwiązania, ale jesteśmy otwarci na ich opinie. W 2022 r. przewidujemy kolejne otwarcia stacji franczyzowych. Pierwszego lutego uruchomiliśmy kolejną stację franczyzową, tym razem w Lublinie.

Nieustannie analizujemy różne segmenty rynku, nie tylko te dotyczące oferty paliwowej, ale również związane z prowadzeniem punktów typu convenience. Przyglądamy się sytuacji i wprowadzamy zmiany, które są dostosowane do naszych partnerów. Jako część dużej, kanadyjskiej firmy, czerpiemy to, co najlepsze z obecnej działalności w innych regionach i szukamy przestrzeni, aby wdrażać sprawdzone rozwiązania na polskim rynku. W najbliższym czasie naszym partnerom przedstawimy nową ofertę na dostawy produktu, jakim jest AdBlue, a także bardzo atrakcyjną cenowo ofertę na zaopatrzenie w produkty pozapaliwowe.

Źródło: Liderzy Rynku – dostawcy dla stacji paliw – Raport 2022 (wydawca: BROG B2B)

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2022
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

LRDSP Raport okladka x

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 19.04.2022
Aktualizacja: 19.04.2022