[TYLKO U NAS] Chcemy przyspieszyć ekspansję, aby zwiększyć naszą dostępność, którą wyróżniają niskie ceny, świeżość oraz wybór. Nadal pracować będziemy nad wdrożeniem konceptu Power i rozwojem sieci stacji paliw, które są istotnym wyróżnikiem naszej oferty – mówi Paweł Wardziński, Dyrektor Generalny Intermarché w Polsce.
Jakie są główne cele działalności pozapaliwowej Grupy Muszkieterów w tym roku i jak wpływają one na ogólną strategię firmy?
W przypadku sieci Intermarché działalność paliwowa, jest uzupełnieniem misji handlowej artykułami spożywczymi dystrybuowanymi w ramach sieci supermarketów. Zatem po pierwsze, zabezpieczenie potrzeb zakupowych konsumentów w zakresie żywności i artykułów przemysłowych, a kolejno sprzedaż paliw. W takiej kolejności należy spojrzeć na naszą markę.
W jaki sposób Grupa Muszkieterów planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową w Polsce w kontekście rosnącej konkurencji w sektorze retail’owym?
Supermarkety, takie, jak Intermarché, mają na rynku do odegrania bardzo ważną rolę, ponieważ mogą zapobiec jego dyskontyzacji. Dyskontyzacja rozumiana jako zwiększanie udziałów rynkowych przez ten kanał, to bardzo niebezpieczny proces z perspektywy konsumentów, ale także i producentów. Dlatego chcemy przyspieszyć ekspansję, aby zwiększyć naszą dostępność, którą wyróżniają niskie ceny, świeżość oraz wybór. Nadal pracować będziemy nad wdrożeniem konceptu Power i rozwojem sieci stacji paliw, które są istotnym wyróżnikiem naszej oferty. To perspektywa klienta. Ale Intermarché, to także wyjątkowy model biznesowy, który działa na zasadzie franczyzy i dziś przynosi satysfakcję ponad 200 niezależnym, polskim przedsiębiorcom.
Jakie formy współpracy z partnerami biznesowymi są najważniejsze dla Grupy Muszkieterów i jakie korzyści przynoszą one niezależnym przedsiębiorcom? Według badań, które przeprowadziliśmy wśród osób interesujących się przystąpieniem do franczyzy, możliwość rozwoju, to jeden z…
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.