Energetyki: dobry wynik w 2010

Udostępnij artykuł

Pomimo to, iż na polskim rynku funkcjonuje ponad 140 marek napojów energetycznych stale widoczna jest tendencja do pojawiania się nowych „odmian” energetyków. Oprócz nowych smaków pojawiają się także tzw. shoty, które zaczynają być dostępne prawie u wszystkich producentów.

– W styczniu br. wprowadziliśmy na rynek nowy innowacyjny produkt Burn Shot. Dzięki specjalnej formule zawierającej aktywne składniki i witaminy, Burn Shot, będący suplementem diety, dostarcza konsumentom natychmiastowego zastrzyku energii. Burn Shot jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku i do dziś niekwestionowanym liderem pod względem wielkości sprzedaży w kanale stacji benzynowych. Kolejną nowością dostępną na rynku od kwietnia br. jest Burn Tropical. Burn Tropical to napój, który dzięki zawartości ponad 20 proc. soków owocowych (sok z pomarańczy, moreli i marakuji oraz przecier z guawy i mango), nie tylko dostarcza energię, ale również posiada naturalny, owocowy smak i witaminy z grupy B (B3, B5, B6, B12). – zachęca Iwona Jacaszek.

Nowości w swojej ofercie proponuje także koncern Pepsi – Już od pierwszego sierpnia dostępny jest nasz najnowszy produkt energetyczny Adrenaline Mountain Dew w puszce 250 ml – proponuje Wiktor Miałkowski Senior Trade Marketing Manager z Pepsi. – Konkurencja prowadzi intensywną walkę o miejsce w sklepie, widoczność i wizerunek. Generuje to innowacyjne rozwiązania w materiałach POS, dynamicznie zmieniającą się ofertę dla sklepów oraz nowe mechanizmy promocji konsumenckich – dodaje Anita Lewandowska.

Opublikowano: 31.08.2010
Aktualizacja: 31.08.2010