Letnia loteria MOL Move przyciągnęła aż o 24% więcej użytkowników aplikacji, niż poprzednia, zimowa edycja. MOL Polska podsumował właśnie tę edycję. Uczestnicy otrzymali łącznie ponad 2 mln kuponów rabatowych oraz przeszło 250 tys. zł w kartach paliwowych będących godzinnymi nagrodami.
To już druga loteria, którą z sukcesem przeprowadziliśmy w Polsce. Popularność akcji przerosła nasze oczekiwania i dowiodła raz jeszcze, że polscy kierowcy chętnie korzystają z promocyjnych ofert i szans na wygranie atrakcyjnych nagród. Już w pierwszym tygodniu trwania loterii odnotowaliśmy o 35% więcej zgłoszeń do udziału, niż miało to miejsce w przypadku zimowej edycji. Wyższe zainteresowanie wśród klientów stacji postrzegamy jako dowód na stale rosnącą rozpoznawalność i popularność marki MOL Polska. Cieszy nas to, że Polacy mają duże zaufanie do naszych wysokiej jakości produktów, zarówno nowoczesnych paliw MOL EVO z formułą Evotech, jak też bogatego wyboru oferty pozapaliwowej, np. do wysokiej jakości marki Fresh Corner czy chrupiących hot-dogów. Polscy kierowcy wiedzą, że mogą zawsze liczyć na wiele korzyści podczas wizyt na stacjach MOL. Dlatego chciałbym serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom loterii za ich zainteresowanie i zaufanie do MOL Polska, a także pogratulować im, ponieważ każda osoba, która wzięła udział w akcji, była zwycięzcą, dzięki m.in. naszemu systemowi atrakcyjnych kuponów rabatowych – podkreśla Piotr Pyrich, dyrektor ds. rynku detalicznego MOL Polska.
Łącznie podczas trwania akcji w aplikacji MOL Move rozdystrybuowano ok. 2,2 mln atrakcyjnych kuponów rabatowych, które kierowcy biorący udział w loterii otrzymywali za każdy zgodny z regulaminem zakup na stacjach MOL Polska. Dodatkowo podczas każdego z 70 dni trwania loterii rozlosowywano dwanaście kart podarunkowych o wartości 300 zł każda (to średnia kwota jednego tankowania). Łącznie wśród klientów rozdano ich 840. Do 15 kierowców z całej Polski trafiły też nagrody główne – karty paliwowe opiewające na wartość 10 tys. zł każda (co stanowi równowartość średnich rocznych kosztów tankowania).
Zwycięzcy nagród głównych pochodzą z dziesięciu województw, przy czym prym wiodły województwa kujawsko-pomorskie i śląskie: do każdego z nich trafiły po trzy karty. Z kolei najwyższą liczbę zdobywców nagród codziennych – po kilkanaście na każdej – odnotowały stacje w województwach: warmińsko-mazurskim, zachodniopomorskim i łódzkim. Wśród stacji, na których uczestnicy loterii dokonali największej listy transakcji, przeważały głównie lokacje przy autostradach i drogach ekspresowych, choć niekwestionowaną liderką okazała się stacja w miejscowości Kostomłoty w województwie dolnośląskim.
RAPORT 2024. Stacje Paliw – Sprzedaż Detaliczna
>> kliknij, aby zapoznać się z BEZPŁATNYM, pełnym wydaniem <<
Letnia loteria MOL Move trwała od 4 czerwca do 12 sierpnia, a losowanie nagród głównych odbyło się 14 sierpnia. Aby wziąć udział, wystarczyło zarejestrować się poprzez aplikację i w okresie trwania akcji dokonać na stacjach spółki MOL Polska dowolnego zakupu zgodnego z regulaminem loterii. Oprócz gwarantowanych kuponów rabatowych otrzymywanych za każdą taką transakcję, klienci otrzymywali także możliwość uczestnictwa w losowaniach dziennych oraz w losowaniu finałowym.
MOL Move świętuje urodziny
Od 27 sierpnia trwa też urodzinowa loteria MOL Move. Z okazji pierwszego roku obecności aplikacji w Polsce, do 18 listopada każdy użytkownik aplikacji, który zgłosi się do udziału w loterii i dokona zgodnego z regulaminem zakupu na stacji MOL, weźmie udział w losowaniach atrakcyjnych nagród. Co tydzień do wygrania będą: zegarek Apple Watch Ultra 2, trzy zestawy słuchawek bezprzewodowych Apple AirPods III i trzy lokalizatory Apple AirTag. Na zakończenie loterii, 20 listopada, wylosowane zostaną też nagrody główne: dziesięć smartfonów Apple iPhone 15 Pro Max. Łącznie zatem uczestnicy loterii walczyć będą o 94 sprzęty marki Apple.
Oprócz tego, od 27 sierpnia do 7 października, którzy kupili dowolnego hot doga na stacjach należących do MOL Polska, raz w tygodniu wśród uczestników losowano specjalny kupon w aplikacji MOL Move. Każdy z sześciu kuponów pozwoli na odbiór aż 365 dowolnych hot dogów – za darmo! Od 7 października do zakończenia loterii 18 listopada trwać będzie z kolei Coffee Challenge, podczas którego na tych samych zasadach będzie można wylosować łącznie sześć kuponów uprawniających do odbioru za darmo 365 kubków dowolnej kawy marki Fresh Corner – jedyną różnicą będzie to, że do udziału w cotygododniowych losowaniach uprawniał będzie zakup właśnie kawy, a nie hot doga.
źródło: MOL
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.