Garage Dragon Fruit Mojito – nowość FMCG

Udostępnij artykuł
Marka Seth and Riley’s Garage wprowadza na rynek kolejny produkt, który spodoba się młodym pełnoletnim konsumentom.

Garage Dragon Fruit Mojito to piwo o zawartości 4,6 proc. alkoholu, o słodko-kwaśnym, bardzo orzeźwiającym smaku. Na półce na pewno wyróżni go oryginalny kształt butelki z zawleczką typu pull-off oraz neonowy, różowy kolor. Nowy wariant to połączenie słodko-kwaśnego smoczego owocu z miętowym orzeźwieniem popularnego Mojito.

– Nowy Garage sprawdzi się na letnich imprezach i zawsze wtedy, kiedy zatęsknimy za egzotycznymi wakacjami. Jest on już czwartym produktem w tej serii i patrząc na popularność pozostałych smaków mamy nadzieję, że również ten, ze smoczym pazurem, zyska swoich wiernych fanów – mówi Paweł Michalik, brand manager Garage w Carlsberg Polska.

Garage Dragon Fruit Mojito należy do segmentu piw smakowych, który stale rośnie, a jego wartościowy udział w kategorii piwnej wyniósł 9,2 proc. (dane za miesiące styczeń-maj 2021 r. wg Nielsena).

Nowy wariant piwa Garage w bezzwrotnych butelkach o poj. 0,4 l jest dostępny na wyłączność w sieci sklepów Żabka od 4 sierpnia 2021 r.

Pozostałe warianty Garage oferowane w szerokiej dystrybucji to: Garage Kamikaze i Garage Hard Lemon oraz na wyłączność w sieci sklepów Żabka – Garage Strawberry Margarita.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– CZERWIEC-LIPIEC 2021 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 04.08.2021
Aktualizacja: 05.08.2021